• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Cheri

Tycker absolut att Sebastian inte ska vinna just därför att han inte kommer ha lika mkt att säga till om om han vinner, hans första singel är ju redan skriven och klar för just det, en popidol

För hans egen skull hoppas jag han kommer 2:a

• Missisola

Men Sebastian hade ju gjort den på sitt sätt sa han ju i programmet ...han var ju skeptisk...först...

Sen så kommer ju tvåan ändå spela in den...

Darin hade ju med finallåten på sin skiva...den som Daniel fick hit med...

• ManaMi

Ok det var länge sen han åkte ut men jag tycker ändå att Jonah skulle ha vunnit idol, vilken röst!

• Cheri

Va ??

Ja att båda spelar in den eftersom den ska släppas direkt efter att vinnaren är korad det e jag med på...

Men hade dom båda låten på sin skiva??

• Moonis

Förstår inte vad folket ser i Agnes. Hon sjunger falskt o man blir inte berörd ens i lilltån.
    Sibel berörde mig därimot till tårar förra veckan o i dag va hon fantastisk som vanligt.

• Missisola

Cheri: Jepp.... Blev jättepaff när mina fritidsbarn spelade Darins skiva och Daniles låt var med(fatta inte att det var en final låt )

• rosamoln

id78

Du skulle sett min pojkvän. Han kunde inte sitta still i soffan. Rasande var han, speciellt på juryn. Han håller ändå på med musik, så lite borde han väl kunna Själv satte jag mig vid datorn och vägrade bli upprörd, för jag vet ju att de hyllar henne. Hon skulle kunna vara tyst, oh de skulle hylla henne ändå. Mer då kanske

Var någon som skrev, "vinner inte Sebastian nu, är det skandal" och det kan jag verkligen hålla med om!