Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • missis

Jag tycker båda två är jätteduktiga, gillade även jonah. alla är värdiga vinnare men kanske håller jag lite extra på sebastian

• Mumu

Jag upprepar mig från det jag skrev för typ hundra sidor sen :

Darin säljer inte mer skivor än Daniel. I en intervju med juryn häromdagen berättade de att Daniel säljer mer och alltid spelar för utsålt i konserthallarna. Daniel har en bredare publik, medans Darin är tonårsidol och Darin har blivit en mediafavorit. Det är därför man luras att tro att han är mer framgångsrik än Daniel, när de egentligen är stora bägge två, men på olika sätt eller arenor eller vad man ska kalla det för.

Jag saknar inte Jonah. Han var duktig och hade en otrolig röst, men han hade nåt otäckt i blicken och nåt stelt över sig som jag inte gillade. Inget artistmaterial enligt mig.

Jag tycker inte heller att Sebastians byxor sitter nåt vidare, men det tycker tydligen han, så jag klagar inte på det. Jag köper hela paketet Sebastian, och tycker att det hör till hans stil, även om jag inte skulle tycka att min sambo passade i likadana.

Jag tror också att Sebastian klarar sig lika bra som tvåa i Idol, men ändå hoppas jag på att han ska vinna. Han är den värdigaste vinnaren och han kommer att klara sig bra som vinnare också. Han kommer att göra det på sitt sätt.

Aha, intressant att Darin hade vinnarlåten på sin skiva, det visste inte jag! Undrar om han var tvungen till det, eller om han själv gillade den så mycket att han absolut ville det?

• Gladskiten

Zazla:

Jag tycker oxå att Agnes låter helmysko med tungan både när hon pratar & sjunger.
    Trodde det bara var jag som hörde det för jag har inte sett att någon ens nämner det. Är ju skitirriterande!!
    Jag hoppas att Sebastian vinner!!!!!

• Mumu

Gladskiten, läs lite i den här tråden du, så märker du att vi är måååånga som har svårt för Agnes tjocka tunga !

• Kami74

Jag tycker bäst om Sebastian, det står jag för, men Agnes röst är bra när hon måste ta i och sjunga. Däremot emmellan dessa partier i en låt blir hennes röst så oerhört barnsligt konstig...kan inte förklara riktigt Därför tycker jag inte att hon ska vinna...hon klarar inte en hel skiva utan att få låtar där rösten bara blir konstig istället för bra. Sebastian å andra sidan klarar allt...på sitt eget sätt...och det funkar för mig i af

• Gladskiten

okej .... Jag har nog missat det då! Det är ju såååå många sidor i den här tråden.

• Mell

Jag funderar på en grej - minns ni förra året och juryns ständiga sågning av Lorén och att hon sjöng nasalt?

Vad har hänt??? Agnes är ju 100 gånger värre och de säger INGENTING! Vad är skillnaden? Jag tycker dessutom att Loréns nasala röst är minst lika bra som Agnes om inte ännu bättre!

• Gladskiten

Jag tycker att Lorén är hundra gånger bättre än Agnes!

• Jenny81

Är det någon mer än jag som faktiskt tror att Agnes o Sebbe är ett par? Om inte annat passar de väldigt bra ihop!! :)

• Kami74

Lorén, var det den supersmala mörka tjejen med krulligt hår? I så fall håller jag med om att hon var hundra gånger bättre än Agnes