Jag upprepar mig från det jag skrev för typ hundra sidor sen
:
Darin säljer inte mer skivor än Daniel. I en intervju med juryn häromdagen berättade de att Daniel säljer mer och alltid spelar för utsålt i konserthallarna. Daniel har en bredare publik, medans Darin är tonårsidol och Darin har blivit en mediafavorit. Det är därför man luras att tro att han är mer framgångsrik än Daniel, när de egentligen är stora bägge två, men på olika sätt eller arenor eller vad man ska kalla det för.
Jag saknar inte Jonah. Han var duktig och hade en otrolig röst, men han hade nåt otäckt i blicken och nåt stelt över sig som jag inte gillade. Inget artistmaterial enligt mig.
Jag tycker inte heller att Sebastians byxor sitter nåt vidare, men det tycker tydligen han, så jag klagar inte på det. Jag köper hela paketet Sebastian, och tycker att det hör till hans stil, även om jag inte skulle tycka att min sambo passade i likadana.
Jag tror också att Sebastian klarar sig lika bra som tvåa i Idol, men ändå hoppas jag på att han ska vinna. Han är den värdigaste vinnaren och han kommer att klara sig bra som vinnare också. Han kommer att göra det på sitt sätt.
Aha, intressant att Darin hade vinnarlåten på sin skiva, det visste inte jag! Undrar om han var tvungen till det, eller om han själv gillade den så mycket att han absolut ville det?