• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Nadjis

Fan.. hur kunde Sibel åka ut och nästäppa Agnes få vara kvar?.. Mysko..

• Kami74

Jenny81, gå och plugga med dig

• Jenny81

kami74 - Kan inte slita mig från Fl... Hemskt; men sant... *Skratt*

• Jenny81

rosamoln - Ja, jag såg den där. Faktum var att jag faktiskt tänkt på om de var tillsammans innan jag sett den. Men jag tror de är tillsammans... Annars gullar de väldigt mycket med varandra...!!! :)

• Kami74

Jag vet Jenny81...jag ska egentligen läsa jag med..men det är ju ingen idé...två småkillar springer omkring och bråkar och sen ska dottern skjutsas till träning om 1,5 timmar...då kan jag ju slösa tiden här *asg* Fl är beroendeframkallande

• rosamoln

Nadjis

Ja, vi är några som undrar det i alla fall... Bara hon inte går och vinner nu *nervös* Visst, det aknske blir bra för Sebastian om han kommer tvåa, men man får ju skämmas om Agnes vinner!

• Jenny81

Kami74 - Vet precis hur du har det... ;) Min lilla skrutta springer runt för fulla hus här också, vill titta på sig själv på kort i datorn ena stunden, nästa stund ska hon titta på Nalle Puh video, nästa vända hon kommer ska man hämta hennes dockor isängen, osv osv.. ;) Men det är väl så det är att vara mamma. :) Dessutom springer sambon runt o letar julgardiner... *asg*Håller med dig, FL är verkligen beroendeframkallande! Farligt!

• Nadjis

Rosa moln

Agnes låter som om hon har något i halsen.. men man visste ju nästan att hon skulle gå vidare.. annars hade väl juryn hittat på någon regel för att få med henne igen.. Ja nu är det bara att hoppas på Sebastian.

• ballerina

Bara jag som tycker att Agnes är skitduktig/star/sjunger superbra osv osv? stör mig inte det minsta på henne alls! Men favoriten är ju Sebastian - lätt.