• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • tresmåfina

Grattis till Felicia i efterskott

Heej alla!
    Förlåt...varit väldigt kass på detta ett tag.. men jag glömmer er inte!
    Kul med bebisar Angelica och Boo, lycka till!!
    Ja här är det fullt upp med kk (körkort) och jobb (och hem o barn såklart ). Barnen har haft en härlig vecka hos dagmamman med slottskogen, hajk och sen lite fest med alla föräldrar uppe i deras "fredagsstuga" vid Kåsjön igår. Och jag har nästan gjort klart intensivkursen. Har en lektion kvar i näst avecka pga att läraren fick ställa in fredagslektionen för vab. Och det har man ju förståelse för

Nu regnar det i Partille o jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på för nåt än.. ska göra frukost nu iaf sen får vi se vad vi hittar på..hmm...

Ha en bra dag alla!

• tresmåfina

Kul med flytten Cirkus!! lycka till med allt!

• timmerbacka

Gomorgon!!
    Här är det segt. Vaken från 3 igårnatt/morse + hela dan..Mijo sov dock flera ggr under gårdagen. Somnade runt 23 igår...tro inte att jag fick sova....både Mijo o Kent låg o "gasade"..
    Aldrig vaknat av det innan, men det va nära att jag gick in till Linus o la mig hos honom..men jag orkade inte..

Alla va uppe strax efter 6...vid 7 gick jag o la mig igen o sov till 8. "Hej mamma, äntligen frukost!!!!!!!!"

Dagen?
    Vädret inbjuder knappast till några aktiviteter..trist... + 9 grader,grått....var är sommaren? {#lang_emotions_undecided}

Kent har hittat en bil han vill kolla på i Fjärrås,så vi ska åka dit o kolla på den...mer än så vet jag inte..

timmerbacka.blogspot.com/ .....Linus 2005 - Mijo 2007
  • BetongMorsa

Det låter som att du o barnen haft en intensiv men rolig vecka Frida, superlycka till med körkortet

Ja ingen mens här. Ska testa på tisdag då jag e på bim +14. Så får vi se.

Idag jobbar jag mellan 14 och 20.30, dock nere i spat vilket inte e en superhöjdare men det duger

• timmerbacka

Hahahaha! Snacka om att ha dååååååålig koll på läget. När vi kom ner till Fjärås så va det stängt...Självklart, det är ju Sv nationaldagen idag.
    Så det var bara att åka igen.

Vi åkte förbi min farmor o hennes man som bor i Lindome,söder om Mölndal..Linus fick ett frispel..vet inte om han var skittrött eller om han hade överskottsenergi. Hur som helst så lyssnade han inte på nån av oss...sprang runt som en duracellkanin. Så besöket där blev kort. Lite fika - sen åkte vi hem.

Väl hemma så 'slängde' vi dom i säng & båda har sovit 1,5 timme!!

Jag har passat på att plantera om mina krukväxter, ställt ut dom på balkongen. De älskar våran balkong om sommaren. Så där ska de få stå tills kylan kommer.

• KikiBoo

Tjo maffia!

Snart åker jag o ungarna med svägerskan och barn plus sambon till Maria o grillar o chillar lite.
    Vi åker STOR bil. Allihooopa (som Ville skulle säga) åker i deras rymdskepp Jag vill oxo ha ett rymdskepp.

På tal om rymdskepp. Hur mår ditt rymdskepp då morsan?

Dan har vart SKITLUGN. Vart ute ens väng.
    Kasst väder. KALLT som fan. Fryser som fan.
    Ska bli kul o komma iväg lite nu..

cirkus
    Lycka till med bygget. Dokumentera så man får se i bdb sen

frida
    Spännande! Snart har du körkort

• timmerbacka

Blir inget med Legoland...blir så äckligt dyrt...Vi drar till Skara Sommarland ist den 6-8 juli...

• KikiBoo

Godkväll!

Kom hem 21. Ungarna har hållt i gång som fan. Trodde dom skulle slockna på en gång i bilen. Icke då.
    Så det blev en saga sen somna dom sött.
    Det var kul hos Maria o frugan hennes. Frugans brorson var där med sin familj. Han blir fyra om en månad. Han var lite som Ville. Sen med talet. Fast Ville pratar lite bättre.
    Men dom kom iaf jättebra överens. Fullt hus med ungar. Sex tjoande ungar.
    Bjöds på massa mat. Massa efterätt. Gaaah! Mätt och belåten!

KALLT som fan är det. Eldar för fullt. Vart fan tog sommarvärmen vägen?

Vikke har sin vän här Maaaartin. Han ska nu sova i friggisen i två veckor. I belive. Dom ska lägga om taket ute i Jugansbo. Hans semester börjar i veckan. Vår veckan därpå. LÄNGTAR!

timmer
    Blir nog lika kul med Skara

• timmerbacka
    BooBoo skrev 2009-06-06 22:42:41 följande:
    Godkväll!Kom hem 21. Ungarna har hållt i gång som fan. Trodde dom skulle slockna på en gång i bilen. Icke då.Så det blev en saga sen somna dom sött.Det var kul hos Maria o frugan hennes. Frugans brorson var där med sin familj. Han blir fyra om en månad. Han var lite som Ville. Sen med talet. Fast Ville pratar lite bättre. Men dom kom iaf jättebra överens. Fullt hus med ungar. Sex tjoande ungar.Bjöds på massa mat. Massa efterätt. Gaaah! Mätt och belåten!KALLT som fan är det. Eldar för fullt. Vart fan tog sommarvärmen vägen? Vikke har sin vän här Maaaartin. Han ska nu sova i friggisen i två veckor. I belive. Dom ska lägga om taket ute i Jugansbo. Hans semester börjar i veckan. Vår veckan därpå. LÄNGTAR!timmerBlir nog lika kul med Skara
    Hoppas det...hur som helst blir det mer pengar att unna sig slöseri på om vi väljer Skara...Resan t&r Legoland inkl boende UTAN mat skulle gå på 7-8.000 för 2 nätter. Lite väl saftigt..Och det är för 3 vuxna + 2 barn+ bil

Nu har jag inte summan för Skara,men det va under 4000...
  • Underbara ungar
    timmerbacka skrev 2009-06-06 19:27:07 följande:
    Blir inget med Legoland...blir så äckligt dyrt...Vi drar till Skara Sommarland ist den 6-8 juli...
    Välkomna
    Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824
Svar på tråden -Syskonmaffian-