• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • BetongMorsa

God kväll brudar.
    Idag va jag o hälsa på gamla jobbet superkul och träffa alla (eller ja ngr alla va inte där ) och när jag satt i fikarummet ringde en gammal kompis o fråga om jag ville köra lastbil 3 veckor i sommar *funderar än*

Och när jag kom hem sa Albin att hans kompis ringt o fråga om jag ville köra studenter på fredag, off cörse så på fredag hoppas hoppas jag att det blir lite körning. Sen e det Havsbaden på kvällen och även lördag. Måste få till packning i helgen med eftersom vi sticker till Paris tidigt på måndag morgon

• cirkuspuman
    BM: Vad kul att köra studenter kan väl både vara kul och drygt förstås
    Håller tummarna att du ska få köra litera xtra i sommar!

Timmer: Hoppas att ni får en skön semester

Jag får mer och mer panik över vårt kök det är fortfarande bara stommarna som är uppe och vi ska flytta på lördag...G är ju där och jobbar hela kvällarna men allt tar så mycket mer tid än vi trodde!
    Jag har nån variant av inombords stress tror jag...dessvärre verkar den påverka mig negativt för jag är som en trasa just nu....skit trött konstant och glömmer saker hela tiden, jag känner mig som ett flum 24-7 liksom
    Det ska bli så skönt när allt detta är avklarat och allt runt omkring är klart!
    Jag brukar bli positivt påverkad av stress och få massor gjort på kort tid men som det är nu så orkar jag inte mer än att ta hand om barnen jätte konstigt..
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • BetongMorsa

Aldrig kört studenter förr men när vi åkte (för 5 år sen) va det bara en kort tur, hoppas på det då

tråkigt att det går trögt med köket. Känner mig oxå flummig o glömsk, igår visste jag inte ens vad knogarna hette haha, va tvungen o fråga Albin; Du va heter de här knölarna

• cirkuspuman
    BetongMorsa skrev 2009-06-08 18:58:36 följande:
    Aldrig kört studenter förr men när vi åkte (för 5 år sen) va det bara en kort tur, hoppas på det då tråkigt att det går trögt med köket. Känner mig oxå flummig o glömsk, igår visste jag inte ens vad knogarna hette haha, va tvungen o fråga Albin; Du va heter de här knölarna
    Vi åkte i c:a 1 timme, runt runt i centrum och skrek/sjöng som aldrig förr  

Ja det är skönt att veta att jag inte är ensam det kanske är nån period i livet och inte stress *s*
  • timmerbacka

Jag har nån variant av inombords stress tror jag...dessvärre verkar den påverka mig negativt för jag är som en trasa just nu....skit trött konstant och glömmer saker hela tiden, jag känner mig som ett flum 24-7 liksom Det ska bli så skönt när allt detta är avklarat och allt runt omkring är klart!Jag brukar bli positivt påverkad av stress och få massor gjort på kort tid men som det är nu så orkar jag inte mer än att ta hand om barnen jätte konstigt..

"Välkommen i klubben"........jag har Alltid tyckt att jag pallar det mesta, klarar av att ha "många bollar i luften"..men sen Linus föddes fixar jag faan inte mer än det absolut viktigaste. Värre blev det med Mijo..
    Jag gick ju och drömde om att vara "spindeln i nätet" på jobbet...nu har jag varit lite av en sån under våren och det va faan skitjobbigt. Tagit tid att acceptera det för mig själv bara.

Men det är så....stress som knäcker en mentalt är jobbigt....

• KikiBoo
    {#lang_emotions_minus} på stickan igår.. Ingen mens..

Hur går det för dig då morsan?
    Kul med jobb du

cirkus
    Hur går det med renoveringen?

frida
    Hur går det med körkoret?

Svägerskan skrev idag ut ansökningsblankett till mig. Dagis till Puppis. Hoppas hon får samma småbarnsvdl som Ville gick på. HOPPAS!! I sept tänkte jag sätta in na {#lang_emotions_laughing}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • cirkuspuman
    BooBoo skrev 2009-06-09 22:45:40 följande:
    på stickan igår.. Ingen mens.. Hur går det för dig då morsan? Kul med jobb du cirkus Hur går det med renoveringen? frida Hur går det med körkoret? Svägerskan skrev idag ut ansökningsblankett till mig. Dagis till Puppis. Hoppas hon får samma småbarnsvdl som Ville gick på. HOPPAS!! I sept tänkte jag sätta in na
    Nej vad tråkigt men den som väntar på nåt gott

Renoveringen går sakta men säkert framåt, köket är halvklart dvs stommar och bänkar är på plats med det är allt mosaiken sätts upp i morgon och förhoppningsvis får vi även dit en köksblandare då.
    Vitvarorna skulle ha kommit igår men är försenare tills måndag så vi får överleva några dagar utan dem...jag får laga mat här hemma innan vi flyttar och sedan värma i den gamla micron som vi tar med
    Köksluckorna dröjer c:a två veckor till.....ja allt är alltså kaos

sedan har vi ju bara resten av huset kvar

Nu är det jobb för min del, hoppas att ni alla får en bra dag! (här ösregnar det..)
  • Underbara ungar

Ledig från jobbet idag. Ska in till sjukhuset o kolla min cysta o att bebis där inne mår fint. Är så förbannat nervös! Hade en liten blödning i lördags o den har jag satt griller i huvudet på mig. Jag är bensäker på att jag har ett "pågående missfall"...
    Ja, ja... Jag får ju vet idag kl 10!

Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824
  • BetongMorsa

Ja fortfarande minus här, ska till mvc idag och testa där. Är det oxå neg. får jag vänta ngr veckor o sen vidare till gyn, drygt.

Hoppas bebis mår bra UU

Skönt att ni ändå e på G Cirkus, det blir nog kanonfint när ni e färdiga, då vill vi se pics

• Underbara ungar

BM & BOO

Skumt med era {#lang_emotions_minus} .. Hoppas att det visar det motsatta snart för er båda!!

Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824
Svar på tråden -Syskonmaffian-