• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • KikiBoo

Bönorna.. Var det dom som var med i melodifestivalen?

• timmerbacka

Hemma från Eksjö...denna gången var det mer än lovligt rörigt där nere då mamma håller på att renovera 2/3 av sitt gamla 1700 tals hus..men vi fann en viss harmoni i kaoset ändå.
    Vi tänkte stannat till i morgon,måndag..men det är lite fix denna veckan som ska göras..Kent har bara denna veckan kvar på sin semester innan han jobbar.

Nu är det slut på flängandet. Linus har 2 veckor kvar på sitt sommarlov och Mijo 3 veckor.
    Vi har toatränat Linus ganska intensivt...det går inte klockrent, men det funkar iaf varannan dag. Men nu när vi ska vara hemma de sista 2 veckorna så är det lättare att ta tag i det.

• Zaphy

Godmorgon allihop! :)

Nu var man hemma igen. Batterierna är laddade på fullt igen! ;)

frida27, hur var det på Fun City? Blev trippen av?

Jag träffade lite gamla vänner i helgen. Så kul o se vilka som gift sig och fått barn också, och vilka som står och trampar på samma ställe fortfarande.
    Lite kul att man sakta men säkert närmar sig 30 utan att ens tänka på det, haha..
    Känns konstigt när man träffar vänner som är 14, 15år och man börjar komma på att dom pratar på ett sätt och gör saker som man själv gjorde då fast som känns för en själv som att det var igår. Haha, fattar ni vad jag menar? Lät som jag snurrade till den där meningen lite ja.. hihi..

Nä nu vaknar killarna här, dax att göra iordning frukost.
    Have a nice day! :D

• BetongMorsa

Lyckad morgon, försov oss till tjejernas första dag på semesterdagiset haha...aja
    Jo jag va ju ner o smöra för nya grannarna igår me en kladdkaka....och herregud vilken villa.....shiiit. Allt va vitt, fräscht och nytt. Och världens raraste barn. En pojke vid namn Cameron som precis fyllt 4 och en liten grabb på snart 1 som heter Jack.
    De bor tydligen i Saudi Arabien nu där de oxå jobbar....men de skulle va här en del resten av sommarn så det blir kul för tjejerna
    De kommer hit och leker i eftermiddag och det känns ju ganska nervöst med tanke på hur vårt hus ser ut haha

Zaphy....hum om jag fatta rätt så menar du att folk i din ålder är likadana som när de va tonåringar och har inte förrändrats? Eller? hehe
    Jag har ju tjejkompisar jag kännt sen dagis och jag e den enda med barn så vi e ju på heeelt olika plan. Många av de bor hemma, andra ensamma...jobbar, festar, shoppar ja.... men vi har kul ändå när vi väl ses men inga jag skulle kunna umgås me varje dag eftersom vi inte har supermkt gemensamt...

• KikiBoo

Hej hopp damer!!

Usch vad ledsen jag blir på mina sk vänner.
    Möhippan var i lördags. Läste brudens blogg igår om hur kul dom haft. Det stack till rakt i hjärtat på mig. Ställer ofta frågan Varför. Varför varför fick jag (plus två till) INTE vara med. Vi som planerade. Men tydligen så dög inga av ideéra fick jag veta sen. Men sen går dom o gör det vi planera iaf. Why o why?
    Men imorrn så tar jag o svägerskan, som inte heller fick vara med, med bruden till Uppsala. Vi får hitt på nå skoj vi två, eller ja tre blir detjue Det blir nog bra

Idag har jag gått på stan med kidsen o Kicki o Klara som kom runt 10 imorse..
    Jag köpte en 2-årspresent till till Puma. Hitta en jättesöt liten spis med tillbehör för 149:- JÖSSES vad billigt. Den hade kostat 350. Så jag tog den. Fanns bara fyra kvar. Hade nog ångrat mig bittert om jag inte tagit den.
    Tänkte först kolla bara på serveringsprylar till damen. Hon gillar o pyssla med sånt. Such a girl thing Men bara dom grejjerna gick på en 139 :-  SÅ jag har verkligen fyndat idag

• timmerbacka

Boo
    Jag köpte en 2-årspresent till till Puma. Hitta en jättesöt liten spis med tillbehör för 149:- JÖSSES vad billigt. Den hade kostat 350. Så jag tog den.

Det är en sånn jag har till killarna. Linus leker inte alls med den längre, men Mijo tycker det är kul att 'laga mat'

• KikiBoo

Plus tillbehören som är med på bilden ingick. Super

• timmerbacka

OK.. vi har en vanlig Brio..med stekpanna, kastrull o gryta med lock...ska väl köpa mer såsmåningom..men nu är Mijo inne på saker som ligger på högre nivå då han kan stå på knä...

Svar på tråden -Syskonmaffian-