• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla

*Gäääääääsp*
    Är helt slut sedan gårdagens kalas och då slutade det ändå vid 23-tiden. Och knappt något att dricka fick man {#lang_emotions_yell} (pinsamt med alla gäster som satt och väntade på påfyllning).

Är det någon som fått ett paket fel från Idyll? Hon ringde mig och frågade om jag fått rätt grejer men jag har inte hunnit hem och kolla posten än (och skicka Binas paket).

Har dessutom på lunchen hunnit göra ett blocket-klipp. Helt ot från OM men jag tjatar ju om gummistövlar hela tiden. Har precis hämtat ett par oanvända begie Ilse Jacobsen för 500kr. Det visade att säljaren jobbade i samma hus som jag så det gick ju turbofort. Kommer bli sååååååå snygga till mina Mollysar (och bra att ha vid svampplockning i höst).

• freemind

Jag var på Milk and Honey i Göteborg idag och fyndade en Comma top pink #914 och en Hatehate tee white # 890. De hade 30% på allt :)

• villemina

Hej på er!

Någon som vill hjälpa mig?

Jag är på jakt efter en Lovely Knit (helst grå, blå eller grön) i bomull, storlek 2.

Hittar ni i någon nätbutik?? Kanske tom på REA?!

Jag hittar inte hur jag än letar.

Vågar inte köpa på Tradera eller Blocket.

Hilfie, pliiis.

• Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-16 15:15:48 följande:
    Hej på er! Någon som vill hjälpa mig? Jag är på jakt efter en Lovely Knit (helst grå, blå eller grön) i bomull, storlek 2.Hittar ni i någon nätbutik?? Kanske tom på REA?! Jag hittar inte hur jag än letar. Vågar inte köpa på Tradera eller Blocket. Hilfie, pliiis.
    När jag var på Mathilde på Hamngatan härom veckan hade de ganska många Lovely Knit. Kände dock inte på den så jag vet inte om det var ull el bomull. Tror OM-butiken hade oxå. De hade iaf en laddning inplastade som låg vid kassan när jag var där.
  • LR75

Fick hem min Lovely knit jacket idag och det var som jag befarade...den passar inte min alltför stora byst...skitbra i övrigt men jag har alldeles för stora tuttar. Så nu får den flytta tillbaka till butiken...eller kanske bli bytt mot en Jascha i rosa som jag vet funkar.
    Usch vad lessen jag blir...funderade ett tag på att behålla den men jag vet ju att dessa tuttar sitter där dom sitter...dom går inte att banta bort.
    Så nu kan jag bara drömma om den skönheten som inta får bo hemma hos mig...
    *gåter*

• Kajsan
    LR75 skrev 2009-06-16 17:29:30 följande:
    Fick hem min Lovely knit jacket idag och det var som jag befarade...den passar inte min alltför stora byst...skitbra i övrigt men jag har alldeles för stora tuttar. Så nu får den flytta tillbaka till butiken...eller kanske bli bytt mot en Jascha i rosa som jag vet funkar. Usch vad lessen jag blir...funderade ett tag på att behålla den men jag vet ju att dessa tuttar sitter där dom sitter...dom går inte att banta bort. Så nu kan jag bara drömma om den skönheten som inta får bo hemma hos mig... *gåter*
    Ja, de funkar inte på mig heller.
    Men mina Jaschor funkar, tillockmed den i rosa *Älskar*
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • villemina
    LR75 skrev 2009-06-16 17:29:30 följande:
    Fick hem min Lovely knit jacket idag och det var som jag befarade...den passar inte min alltför stora byst...skitbra i övrigt men jag har alldeles för stora tuttar. Så nu får den flytta tillbaka till butiken...eller kanske bli bytt mot en Jascha i rosa som jag vet funkar.Usch vad lessen jag blir...funderade ett tag på att behålla den men jag vet ju att dessa tuttar sitter där dom sitter...dom går inte att banta bort.Så nu kan jag bara drömma om den skönheten som inta får bo hemma hos mig...*gåter*
    JAG VILL HA!!! Jag har nästan INGA tuttar så då borde väl en sån där kofta passa mig??
  • Kajsan
    villemina skrev 2009-06-16 18:55:22 följande:
    Jag tycker inte alls detta är "Odd Molly-stil". Vad säger ni? www.tradera.com/Ny-Klanning-Odd-Molly-Stil-Ba...
    Det tycker nog inte säljaren heller, men det är ju ett sätt att dra folk till auktionen tyvärr
    Det där var ju en HM klänning från deras julkalender som tog slut supersnabbt.
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna