• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-06-16 11:27:18 följande:
    jaaaaa!!!! har hittat en jane loves terry, blå, stl 4 på rea för 710kr!!!!!!! på maritza på götgatan. de hade inte börjat med rean men eftersom jag frågade så fick jagtill reapris!!!
    ÅHHHH GRATTIS!! (de hade inte två?)
  • gambia90
    Bina skrev 2009-06-16 11:43:32 följande:
    gissar att det är inkl emballage - att hon lagt till det... (har du en sån blus?)
    jag har sådan i almost black och chalk ;) stl 4
  • gambia90
    Bina skrev 2009-06-16 11:48:34 följande:
    ÅHHHH GRATTIS!! (de hade inte två?)
    nix, den sista
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-06-16 11:49:13 följande:
    jag har sådan i almost black och chalk ;) stl 4
    Härligt! Den i chalk är det av äldre modell? (anledningen till att jag undrar är att jag letar efter den riktigt gamla modellen och söker kollektionsnamnet på den.. den skall vara grov i bomullen)
  • Bina
    villemina skrev 2009-06-16 11:20:21 följande:
    Phu! Fick svar från säljaren nu! Blusen är postad så allt är i sin ordning!!! Bara till att hoppas att den kommer fram oxå! Tror inte jag ska handla på tradera nåt mer, mina nerver klarar inte det, känner jag!!
    Skönt!!
  • gambia90
    Bina skrev 2009-06-16 11:52:16 följande:
    Härligt! Den i chalk är det av äldre modell? (anledningen till att jag undrar är att jag letar efter den riktigt gamla modellen och söker kollektionsnamnet på den.. den skall vara grov i bomullen)
    nix, den tunnare ;( Tycer att den ädre är finare men då visste jag inte ens om att OM existerade ;)
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-06-16 11:55:54 följande:
    nix, den tunnare ;( Tycer att den ädre är finare men då visste jag inte ens om att OM existerade ;)
    Appropå det så har jag dagens molly i bloggen med en liten fråga i OM-kunskap.. kan man svaret så har man också svaret från när jag samlat på Mollysar.

everydaymolly.blogspot.com/
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-16 10:50:26 följande:
    Men kolla här: www.tradera.com/Fantastiskt-sot-Odd-Molly-oml... hur 17 klarar hon att få den så snyggt knuten? Jag har aldrig använt min pga de där jäkla banden som bara inte går att få fason på! Eller är min felsydd o det fattas ett hål i sidsömmen som de flesta omlottplagg har?
    Bättre den flyttar till mig så skall jag piska iordning på den - den passar bara inte på dig
  • Bina

Någon som msn:ar och vill prata icke offentligt? inboxa gärna.

• Pian80

Jag behöver hjälp! Är så sjukt sugen på en Makeout dress, men är lite orolig att man komer att känna sig gravid i den. Är gravid just nu och även om jag kommer att vilja dölja magen de närmaste månaderna (åren???) så vill jag ju känna mig fin och ogravid. Vad säger ni?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna