• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • villemina
    Fridac skrev 2009-06-21 19:28:09 följande:
    Hej i tråden!Jag är helt ny på detta område :o) Men har kommit på att jag nog bara måste ha en crochet grandmas (tror jag den hette??) Är det ett plagg som återkommer varje säsong eller? Och är det någon som vet när höstkollektionen släpps?
    Hej! Menar du en sån här:

Supersnygg i almost black, tycker jag!
    Försöker förgäves komma in på ajabajakids.com, men det funkar inte... Tycker att jag sett sådana där.
  • villemina

Linnena är billiga här:

www.milkandhoney.se/shop/&cat_id=27

Har kostat så från början, så det är inte något rea-pris. Konstigt.

Vilken färgställning gillar du bäst?

Min mamma fyller år snart och jag och brorsan funderar på att köpa ett OM-plagg till henne.

• freemind
    Bina skrev 2009-06-21 14:15:53 följande:
    Adress direkt tack (som tack får du en länk hos mig )
    Okidoki... Om någon är intresserad är ni välkomna in i min garderob :)
    Hitills har jag gjort 29 st Odd Molly inlägg ( fler än ett plagg på de flesta foton) och är långt ifrån klar (det tar tid... många plagg blir det ;) )
    mollyist.blogspot.com
  • Pokergirl
    freemind skrev 2009-06-21 21:38:06 följande:
    Okidoki... Om någon är intresserad är ni välkomna in i min garderob :) Hitills har jag gjort 29 st Odd Molly inlägg ( fler än ett plagg på de flesta foton) och är långt ifrån klar (det tar tid... många plagg blir det ;) )mollyist.blogspot.com
    Åh, du har u min dröm, grandmas i purple, strl 3. Som jag suktat...
  • freemind
    Pokergirl skrev 2009-06-21 21:54:08 följande:
    Åh, du har u min dröm, grandmas i purple, strl 3. Som jag suktat...
    Ja :) Den är jag glad över!
  • Bina

freemind... nu är du länkad och pepprad med kommentarer.. din röda kofta alltså - jag DÖR av avund och skulle nog närapå kunna välja bort vilket plagg som helst i min mollygarderob för att äga en sån.

• Innerjoin
    villemina skrev 2009-06-21 21:23:02 följande:
    Hej! Menar du en sån här: Supersnygg i almost black, tycker jag! Försöker förgäves komma in på ajabajakids.com, men det funkar inte... Tycker att jag sett sådana där.
    Ja, den är supersnygg i Almost black! Men jag som inte har någon Grandmas coat, tänker så här: Jag tror jag skulle använda den som jacka på våren+ hösten (om det inte regnar förståss) Men använder ni den mycket annars? Som kofta inne på vintern?
  • Bina
    Innerjoin skrev 2009-06-21 22:35:17 följande:
    Ja, den är supersnygg i Almost black! Men jag som inte har någon Grandmas coat, tänker så här: Jag tror jag skulle använda den som jacka på våren+ hösten (om det inte regnar förståss) Men använder ni den mycket annars? Som kofta inne på vintern?
    Jag har aldrig använt min Grandmas coat förutom som ytterplagg..
  • freemind
    Innerjoin skrev 2009-06-21 22:35:17 följande:
    Jag använder också min som ytterplagg.
  • freemind
    villemina skrev 2009-06-21 21:31:45 följande:
    Linnena är billiga här: www.milkandhoney.se/shop/&ca...Har kostat så från början, så det är inte något rea-pris. Konstigt. Vilken färgställning gillar du bäst? Min mamma fyller år snart och jag och brorsan funderar på att köpa ett OM-plagg till henne.
    Den i pink är min favorit! Köpte en på MilkandHoney i förra veckan.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna