• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon

Morrn bruttor!

Har beställt en grön lovley i strl 4. hur funkar C-D med beställningarna, är de snabba att tala om om varan finns eller inte efeter att beställning gjorts?

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-21 11:02:42 följande:
    Morrn bruttor!Har beställt en grön lovley i strl 4. hur funkar C-D med beställningarna, är de snabba att tala om om varan finns eller inte efeter att beställning gjorts?
    Jag hoppas iaf att du tog den sista för jag är så nära att trycka på köpknappen hela tiden. Både på lovley kniten och rosa smock love blusen.
  • freemind
    Siabellon skrev 2009-06-21 11:02:42 följande:
    Morrn bruttor!Har beställt en grön lovley i strl 4. hur funkar C-D med beställningarna, är de snabba att tala om om varan finns eller inte efeter att beställning gjorts?
    De är (eller har varit) jättelångsamma, en gång när jag beställde tog det två veckor innan jag fick reda på att min vara var slut! Hoppas verkligen på bättre service nu!
    Förhoppningsvis har hon kollat storlekarna innan hon la ut rean. Sist beställde jag också strax efter mailet kom och (efter två veckor) fick jag svaret att min storlek varit slut i flera månader... men när jag beställde stod det att den fanns. Hennes svar var då att hon inte hunnit uppdatera vilka storlekar som fanns.
    Jag la in en beställning igår, strax efter att jag fick mailet om rean.
  • freemind
    villemina skrev 2009-06-21 10:17:48 följande:
    YEAH! Jag får min älskade Lovely Knit till REA-pris!!!*GLAD*I löv Country-Dreams!!!!
    Så ja!!! Det verkar som att hon förbättrat servicen :) Grattis!!!!
  • Siabellon

Åh, jag med min vanliga otur lär väl inte få nån lovley knit nu heller.
    *deppar järnet*

• freemind

Någon (Bina?) som vet hur underkjolarna (private emb shirt)) är i storlek?
    Hittade en gammal i garderoben från "Art of nonesense" kolektionen och på den har jag str 1! Drar i vanliga fall str 3-4.

• Puffig Pingla

Gahaaaaaa.... är helt utan självdiciplin!!!! Ska hugga av mig armarna eller nåt. {#lang_emotions_yell}

Det blev en rosa #100 "poplin smock love blouse". Jag älskar min i chalk så jag får väl se det som att jag skaffade en kompis till den.

• villemina

Jag får min Lovely Knit skickad till mig imorgon, hoppas den dyker upp senast onsdag!

Har precis mailat med Anna.

• freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 11:25:43 följande:
    Gahaaaaaa.... är helt utan självdiciplin!!!! Ska hugga av mig armarna eller nåt. Det blev en rosa #100 "poplin smock love blouse". Jag älskar min i chalk så jag får väl se det som att jag skaffade en kompis till den.
    Jag beställde en i chalk eftersom min i pink ville ha en kompis ;)
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-06-21 11:32:55 följande:
    Jag beställde en i chalk eftersom min i pink ville ha en kompis ;)

Vi måste vara fina människor, ellerhur?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna