• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-21 11:12:36 följande:
    Åh, jag med min vanliga otur lär väl inte få nån lovley knit nu heller. *deppar järnet*
    Ähäääää - deppa inte. Jag har spammat din blogg för att ljusa upp din tillvaro.
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 11:34:37 följande:
    Vi måste vara fina människor, ellerhur?
    Självklart :) Alla behöver en kompis ;)
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 11:35:49 följande:
    Ähäääää - deppa inte. Jag har spammat din blogg för att ljusa upp din tillvaro.
    Det är så bra pinglan! Men har du också shoppat igen?! Fint av dig att tänka på att dina plagg behöver kompisar.

kanske nåt att köra med som skäl för att få shoppa.

kanske jag ska maila country-dreams om Lovleykniten trots allt
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-21 11:38:11 följande:
    Det är så bra pinglan! Men har du också shoppat igen?! Fint av dig att tänka på att dina plagg behöver kompisar.kanske nåt att köra med som skäl för att få shoppa.kanske jag ska maila country-dreams om Lovleykniten trots allt
    Uhum, så gick det med den självkontrollen. Höll i alla fall i 12 timmar. Man - I suck!
  • Bina
    freemind skrev 2009-06-21 11:13:44 följande:
    Någon (Bina?) som vet hur underkjolarna (private emb shirt)) är i storlek? Hittade en gammal i garderoben från "Art of nonesense" kolektionen och på den har jag str 1! Drar i vanliga fall str 3-4.
    Japp den är helt normal i storlek - lite kort så jag har den på höften för att få lite längd. (hur kan man HITTA något i garderoben *dör* )
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-21 11:02:42 följande:
    Morrn bruttor! Har beställt en grön lovley i strl 4. hur funkar C-D med beställningarna, är de snabba att tala om om varan finns eller inte efeter att beställning gjorts?
    haha - grönfebern spred sig

jag gjorde det INTE men jag behöll däremot en rosa fin sak här istället för att reklamera
  • Bina
    Bina skrev 2009-06-21 09:56:16 följande:
    *ASG*
    Bina skrev 2009-06-21 09:12:15 följande:
    nope - det är 528 long cardigan stl 2 jag är ute efter..
    Hur dum får man vara? Ninjabud i sista sekund.. eller inte.. "om jag viker den här filten så dunkar jag in mitt bud" ... fast då var det slut.. *Vansinnigt trött på mig själv*
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-21 10:43:46 följande:
    Grattis! *muttrar själv lite över att lovely knit i purple bara fanns i 1)
    Ja jag hade nog helst velat ha en purple också om jag skulle haft någon.. vilken tur vi har som kan spara våra pengar
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 11:25:43 följande:
    Gahaaaaaa.... är helt utan självdiciplin!!!! Ska hugga av mig armarna eller nåt. Det blev en rosa #100 "poplin smock love blouse". Jag älskar min i chalk så jag får väl se det som att jag skaffade en kompis till den.
    *ASG* okej grattis dårå!
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-21 11:12:36 följande:
    Åh, jag med min vanliga otur lär väl inte få nån lovley knit nu heller. *deppar järnet*
    håller tummarna!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna