• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-21 11:58:54 följande:
    Japp den är helt normal i storlek - lite kort så jag har den på höften för att få lite längd. (hur kan man HITTA något i garderoben *dör* )
    Oj, borde komma hem till vår tvättstuga och titta. Får ständiga chocker när jag tittar i tvättstugan (el gräver i garderoben). Borde göra fynd där i stället för på rea och i nätbutiker. Srämmande dålig koll på graderob/tvättstugeutbudet.
    /En ständigt förvånad PPP med guldfiskminne
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-21 12:02:54 följande:
    *pratar med mig själv*
    Rubbad *snurrar med fingret vid örat (sk. plingplongrörelse) och tittar med nedlåtande blick*
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 12:03:37 följande:
    Oj, borde komma hem till vår tvättstuga och titta. Får ständiga chocker när jag tittar i tvättstugan (el gräver i garderoben). Borde göra fynd där i stället för på rea och i nätbutiker. Srämmande dålig koll på graderob/tvättstugeutbudet. /En ständigt förvånad PPP med guldfiskminne
    Du ville att jag skulle komma hem till dig och inventera?
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 12:04:32 följande:
    Rubbad *snurrar med fingret vid örat (sk. plingplongrörelse) och tittar med nedlåtande blick*
    Hygglo
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-21 12:01:04 följande:
    Hur dum får man vara? Ninjabud i sista sekund.. eller inte.. "om jag viker den här filten så dunkar jag in mitt bud" ... fast då var det slut.. *Vansinnigt trött på mig själv*
    *förvirrad* vann du el inte? (förmodligen betyder de små, arga, röda männen att du inte vann).

Om du inte vann; se det som att Mammon vill skicka dig i en annan riktning. Tex långsemester i OM-butiken .
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-21 12:10:22 följande:
    Du ville att jag skulle komma hem till dig och inventera?
    Inventera, rådda upp, stryka, vika. Verkar som vårt ickeexisterande hembiträde har rymt.
  • LR75
    panzermensch skrev 2009-06-20 11:45:58 följande:
    Oj.. då kommer det nog dröja. Är en stl 50 idag Hittade en superfin överdel på tradera men den var typ 100 cm runt om och har bystmått på 122 Lär mina tuttar någonsin krympa så mycket haha ?
    Vi kanske kan stötta varandra i kampen om att komma i dessa skönheter?

Nu är jag här och fluktar varje dag på alla fina plagg och roliga kommentarer!

Ser förresten att det dyker upp en och annan från Bugaboo tråden här. Kul!
  • freemind
    Bina skrev 2009-06-21 11:58:54 följande:
    Japp den är helt normal i storlek - lite kort så jag har den på höften för att få lite längd. (hur kan man HITTA något i garderoben *dör* )
    Hahaha.... jodu... där kan man göra fynd :) Jag har startat en Odd Mollyblogg (skriver in adressen här när jag är klar) och håller på och fotar alla mina plagg, därför letar jag i gömmorna :)
  • randig

Åhhh, jag är så shoppingsugen! Har nog kollat i alla butiker på nätet ca 5 gånger om dan de senaste dagarna, men har lite svårt att bestämma mig! Funderar på den där turkosa Helena loves Terry klänningen.... Ahhhhh!

Nån som har den? Är dom små i storlekarna, fanns bara stl 0 kvar?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna