• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-22 09:45:55 följande:
    behöver du hjälp? haha, ni skulle se stylistens outfit för dagen - illasittande men snygg bikini i brunt/rosa(Bonaparte) o en vit tunika(Gina Tricot)
    Har redan en stylist.

Var på ett möte med kunder och skulle presentera min ställföreträdande chef (ställis som det ofta kallas i bankvärlden).
    Jag säger -"hej, det här är min ställis X".
    Y svarar -"Va? Har ni egna stylister på ert företag??!!"

Snacka om knäck i lurarna men nu går X under titeln Stylisten .
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-22 10:18:52 följande:
    Ps. förresten -  det var jag som köpte den här på Molly Mall bambi.blogg.se/images/2009/kofta_42560138.jpg
    Har du fått den? den var jag rätt sugen på men nu FÅR det banne mig vara slut på shoppandet. Jag bara MÅSTE sluta för ett tag.

Kul med ställis-storyn! Sånt kan man skratta gott åt länge.....

har ni föresten sett nåt mystiskt på MollyMall? INGA plagg alls i strl 3! Vad säger det om oss 3or? Vi är hängivna våra plagg eller?

• villemina
    Siabellon skrev 2009-06-22 11:06:53 följande:
    Har du fått den? den var jag rätt sugen på men nu FÅR det banne mig vara slut på shoppandet. Jag bara MÅSTE sluta för ett tag.Kul med ställis-storyn! Sånt kan man skratta gott åt länge.....har ni föresten sett nåt mystiskt på MollyMall? INGA plagg alls i strl 3! Vad säger det om oss 3or? Vi är hängivna våra plagg eller?
    Tur för mig att det inte finns nåra treor... DÅ hade jag varit ännu fattigare vid det här laget.

Känner att jag verkligen BEHÖVER en sommarklänning. Ni vet, ingen SUPER-fin som man behöver vara extremt rädd om (inte silke, alltså), utan nåt mer vardags-snyggt.
    Jag gillar dessa:

Någon som vet var jag kan få tag på en sån? Finns ju i helblå också, den gillar jag bäst.
    Har ni några andra tips på en mysig sommarklänning (inte för FIN)?
  • Siabellon
    villemina skrev 2009-06-22 12:14:15 följande:
    Tur för mig att det inte finns nåra treor... DÅ hade jag varit ännu fattigare vid det här laget. Känner att jag verkligen BEHÖVER en sommarklänning. Ni vet, ingen SUPER-fin som man behöver vara extremt rädd om (inte silke, alltså), utan nåt mer vardags-snyggt. Jag gillar dessa: Någon som vet var jag kan få tag på en sån? Finns ju i helblå också, den gillar jag bäst. Har ni några andra tips på en mysig sommarklänning (inte för FIN)?
    Alltså, missing dressen är ju i bomull o inte så himla ömtålig. skulle den va nåt kanske? annars tycker jag den du har på bilden(dudette?) är himla fin också. har inte sidandsally den?
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-22 12:14:15 följande:
    Tur för mig att det inte finns nåra treor... DÅ hade jag varit ännu fattigare vid det här laget. Känner att jag verkligen BEHÖVER en sommarklänning. Ni vet, ingen SUPER-fin som man behöver vara extremt rädd om (inte silke, alltså), utan nåt mer vardags-snyggt. Jag gillar dessa: Någon som vet var jag kan få tag på en sån? Finns ju i helblå också, den gillar jag bäst.Har ni några andra tips på en mysig sommarklänning (inte för FIN)?
    Den fanns på NK i Sthlm alldeles nyss.

30% rea på hela Odd Molly-sortimentet på NK.
    Det finns turkosa Lovley knit, Lila Tenfolds (under strl 2) och Grandmas coat, Lila Grandmas i alla storlekar mm. De verkar ha dragit fram hela sitt lager.

Höll på att förköpa mig . Tyglade mig dock och köpte två spoiler underkjolar och en pink Grandmas (velade mellan den och den lila).
  • villemina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-22 12:57:07 följande:
    Den fanns på NK i Sthlm alldeles nyss.30% rea på hela Odd Molly-sortimentet på NK.Det finns turkosa Lovley knit, Lila Tenfolds (under strl 2) och Grandmas coat, Lila Grandmas i alla storlekar mm. De verkar ha dragit fram hela sitt lager. Höll på att förköpa mig . Tyglade mig dock och köpte två spoiler underkjolar och en pink Grandmas (velade mellan den och den lila).
    Åh, synd jag inte bor där då.
    Jag har ju typ 6 timmars bilresa dit...
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-22 12:57:07 följande:
    Den fanns på NK i Sthlm alldeles nyss. 30% rea på hela Odd Molly-sortimentet på NK. Det finns turkosa Lovley knit, Lila Tenfolds (under strl 2) och Grandmas coat, Lila Grandmas i alla storlekar mm. De verkar ha dragit fram hela sitt lager. Höll på att förköpa mig . Tyglade mig dock och köpte två spoiler underkjolar och en pink Grandmas (velade mellan den och den lila).
    FAn, två timmar med tåget så är jag där!

*slår mig själv på fingrarna att jag ens tänkte tanken*

inga cupcake longtops? 2 lr 3? Visst är det smickrande att jag förutsätter att duhar koll på allt de säljer där?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna