Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

JuliaochNelly skrev 2009-07-23 18:26:58 följande:
    Super bra då vet jag vart jag ska tvinga sambon imorgon  Minns du villket ställe som hade flest kvar? är ute efter en 0 eller 1 nämligen .
    Mathilde i PK-huset såg ut att ha fler än den butiken på Biblioteksgatan. Ring och hör med dem. De är supertrevliga.
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2009-07-23 18:51:11 följande:
    Go kvälls! har lagt in två bilder i bildtråden på två av plaggen jag fick hem idag. Fick även min efterlängtade  yarnbard cardigan, sååå fin va mycket tunnare än vad jag trodde den skulle va, så skön och sommrig ju!
    Supersnyggt!

Åh, den där inramningen vill jag ha. tror tom jag har picasa på min blogg. Sen ska jag bara lära mig HUR man gör
  • Duntoffla
    Siabellon skrev 2009-07-23 19:26:49 följande:
    Tack snälla för svar. jag börjar bli lite otålig förstår du... Har precis skickat tillbaka min Full Emb till Ajabaja och beställt en strl mindre hos Tintin.Visst brukar Tintin vara snabba? Beställde fr dem i går, kan man hoppas på i morgon då tror ni? De har skickat mail om att den gått iväg iaf. Såg på Lindex ett par tights i samma färg som snoddarna i den bruna Full:en. Tror ni det blir för välmatchat att ha såna tights?
    Haha...förstår dig

HAr aldrig köpt ngt från Tintin så det kan jag tyvärr inte vara på.
    Innerjoin skrev 2009-07-23 19:42:50 följande:
    Tjabba tjejer, tillbax igen från storstads äventyr och bad/campingäventyr i Örebro. Ingen OM shopping, var på Mathildes båda butiker samt Åhlens city (blev snål och ville inte köpa Pointellelinnet till fullpris....) I Örebro hanns inte Smultrongården med. Nu såg jag att Idyll interiör hade 50% på OM, så jag slog till på en Lovealot blus i Almost black samt ett turkos Pointellelinne. Får se om de fanns kvar...
    Åh avis! Jag vill ha en Lovealot almost black. De har ingen internetbutik antar jag? {#lang_emotions_undecided}
  • Duntoffla
    alias skrev 2009-07-23 20:45:19 följande:
    Vilken fest att komma hem från landet idag ... I posten låg Fields of Lace, från Deepfling - helt underbar, levererades på en vecka från USA! Full embroidered smock dress choccolate från Juniform såååå fin! Native shirt i powder i ett fantastiskt fint paket från MissGreta - ljuvlig Och imorgon ska jag hämta ut godsaker från shirtstory.eu - Tenfold Knit Jacket i chalk Bubbles dress i vitt Multi bag Två pintelle-linnen Yippeee!!! Ska också läsa ikapp i tråden, så kul!
    Åh najs shopping!
  • Duntoffla
    Innerjoin skrev 2009-07-23 21:01:50 följande:
    Nja, alltså de har ingen "riktig" webbutik, men man kan beställa ändå! Gå in på Butik, sedan kläder/skor/väskor Fraktfritt på Odd Molly!
    Ok, så man mailar med dem och kollar om plaggen finns kvar med andra ord?

Synd att jag reser bort imorgon och inte har tillgång till nätet
  • Duntoffla
    Siabellon skrev 2009-07-23 22:09:45 följande:
    Hoho Dutoffla ! idyll har slut på sina almost black lovealoter. jag försökte beställa idag jag...... fast nu kom jag på att jag frågade om 3a. du kanske vill ha en annan o då kan de ha. hon uppdaterade efter min förfrågan iaf så det bör stämma det som finns på sidan.
    Ah! Jag är nog ute efter 2. Tror jag... har 40 i det mesta. Funkar 2 då?

Enda kruxet är att jag är på resande fot from imorgon

Har i alla fall mailat och frågat. Den är ju så himla snygg! *vill ha*

Jösses, vad min "vill ha-lista" blir längre och längre. Sålde en soffa idag, får väl sälja mer för att finansiera detta
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2009-07-23 22:29:12 följande:
    Yes! Idag fick jag  ett långt svar från OM , jag hade ju skrivit och berättat för dem om problemen jag hade med Country Dreams. De tackade så mycket och skrev att de var mycket besvikna på hur Country Dreams hade betett sig, och att de defenitivt skulle ta upp det med henne " Jag lovar" ! De skulle skicka mig en OM hudvårdsprodukt som plåster på såren. Känns superbra att de tar till sig kundernas åsikter , och jag är skitglad över att jag gick vidare med hur CD har behandlat sina kunder.
    Bra gjort! Det är ju viktigt att de får reda på hur butikerna som säljer deras kläder uppför sig.
    nick name skrev 2009-07-23 22:24:22 följande:
    Även jag har shoppat idag! Det blev en cupcake, purple (shit vad stora de är!) och ett spoilerlinne i klarrött! Yummie yummie. !!! !!! Ni som har en Indydress: min mollydollar har trillat av. Den hade släppt redan vid leverans (jag påpekade detta och fick 10% reduktion, whohoo) men jag vet inte var jag ska fästa den! Kan någon upplysa mig? !!! !!! Jag läääängtar tills det blir något tillfälle att använda den. Den är så fiiiin!
    Bör man gå ner en strl i Cupcake alltså?
  • Duntoffla
    Siabellon skrev 2009-07-23 22:45:56 följande:
    Bra Kajsan! Hoppas hon får ögonen på sig nu iaf! Bra av HK att de tar allvarligt på sånt här. Ang Lovealoten Duntoffla så blir nog 2 bra om du är 40 annars! nu ska jag knyta mig. skiter i höstkollektionen på hemsidan nu, man har nog sett det mesta på deepfling o Fittsandcomp. redan iaf. kolla mössan på min blogg! SÅ söt!!! mollyholic.se natti alla!
    Tack!

Go natt!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna