• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • freemind
    Bina skrev 2009-06-27 21:11:52 följande:
    Jessica Andersson på kanal 4 i en Odd Molly ... precis nu
    Nu blev jag ju nyfiken:)
    Vad hade hon på sig?
  • Bina
    freemind skrev 2009-06-27 21:21:14 följande:
    Nu blev jag ju nyfiken:) Vad hade hon på sig?
    #845 Artology silk short dress - söt som attan men funkar inte på mig då volangerna skulle förstora mina boobisar max.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-27 21:24:26 följande:
    #845 Artology silk short dress - söt som attan men funkar inte på mig då volangerna skulle förstora mina boobisar max.
    Oh, en sån ägde jag i tre dagar. Sen insåg jag att det inte fanns någonting i världen som skulle kunna kontrollera bopparna i den där. Övervägde tom silvertape för jag ville så gärna kunna ha det. Den fick åka tillbaka till affären.
  • malinoski
    Bina skrev 2009-06-27 21:24:26 följande:
    Vad lustigt! Jag satte just och suktade efter en sån klänning på Tradera:
    www.tradera.com/-ODD-MOLLY-Klanning-Artology-Silk-s-2-NY-Otroligt-fin--auktion_94718884
    OTROLIGT FIN!

Lite osäker på om storleken är rätt för mig bara.
    Är egentligen en 1:a men underklänningarna i silke brukar väl vara små. Någon som känner till hur klänningarna är?
  • Cashew

jag vet flera webshoppar som vägrar hämta ut rekomenderade brev. de anser sig inte ha tid med det, så som sagt i värsta fall får du tillbaka paketet och har lagt ut en massa pengar på porto. det brukar stå i deras köpinfo.

Kajsan skrev 2009-06-26 14:08:32 följande:
    Varför slulle de vägra det? Klart man måste skicka rekommenderat när det är en vara som är värd så mycket.Hon svarar ju inte på mejl och vägrar återköp öht så hon godkänner ju inte att jag skickat tillbaks öht
  • Pokergirl

God kväll i tråden!
    Fyndande en 9th sweater idag, chalk strl 3. Lite lång i armarna men jag har läst att den krymper lite och det värsta jag vet är kläder som känns trånga/för små.
    Lite besviken på rean här i stan faktiskt, dom reade inte ut så mkt från OM, utan kommer köra fullt pris på vårens kläder även i höst.

Smultronbullen: Handlar rättså mkt på Mq, samt säsongsplagg från typ Vila, Koola Anna och andra lättillgängliga märken.

• Bina
    Sommarbebben skrev 2009-06-27 22:05:23 följande:
    Bina Nu har jag mailat dig!
    tack för det
  • Kajsan
    Cashew skrev 2009-06-27 21:48:11 följande:
    jag vet flera webshoppar som vägrar hämta ut rekomenderade brev. de anser sig inte ha tid med det, så som sagt i värsta fall får du tillbaka paketet och har lagt ut en massa pengar på porto. det brukar stå i deras köpinfo.
    Ja fast nu gör det inte det, bara att jag ansvarar för frakten och att det kommer fram.
    Så då är det ju självklart.
    Har aldrig hört talas om att n¨ån inte går med på det Galet!
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Cashew

vill bara höja ett varningens finger. om hon nu inte är sammarbetsvillig så kan hon ju hitta på den regeln i efterhand. jag hade aldrig vågat skicka tillbaka varan innan jag fått okejat det. men du gör givetvis som du vill. lycka till!

Kajsan skrev 2009-06-27 23:15:36 följande:
    Ja fast nu gör det inte det, bara att jag ansvarar för frakten och att det kommer fram.Så då är det ju självklart.Har aldrig hört talas om att n¨ån inte går med på det Galet!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna