• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • efva
    Smultronbullen skrev 2009-06-27 18:57:01 följande:
    Jag är lite nyfiken på vad ni gillar för kläder utöver Odd Molly, måste väl finnas något mer märke ;) Har ni samma stil på allt eller blandar friskt?
    Jag tycker främst om svenska märken som Dagmar, Nakkna, Rodebjer och även de danska by Malene Birger mm
  • efva
    Puffig Pingla skrev 2009-06-27 21:16:19 följande:
    Mycket Hunky Dory och Day oxå. Jag hade gärna haft mycket annat att blanda med men eftersom jag ligger i den övre storleksskalan så finns det inte så mycket att lira med tyvärr.
    Jag ligger också i den övre storleksskalan och tycker också att det är trist att man har begränsat urval. Ännu tristare tycker jag det är när webbutiker inte tar in de största storlekarna öht. J
  • Innerjoin
    One skrev 2009-06-28 22:49:17 följande:
    Hallå här- den här tråden har jag inte hittat förut men så är jag nog en ny-biten mollyfan... Jag har en liten fråga- är det någon här som tvättat sin Helena loves terry- dress? Krymper den? Jag köpte en midblue i stl. 2 och den blir större och större ju längre tid jag har den på?? Framförallt "fladdrar" den runt bysten och jag har ju B-kupa så det borde ju passa. Det är ju inte så snyggt. Har för det mesta stl. 2 i odd molly så jag är lite fundersam...borde jag köpt en 1:a? Kollade runt lite- och funderade på blush eller turkos? Någon som har någon av dem? Hur är färgerna egentligen? Stark/skrikturkos eller ej- det varierar på en del bilder jag sett. Har tyvärr inte sett den i verkligheten. Är lite tveksam till blush då jag undrar om den inte matchar hud lite väl mycket... Gillar verkligen den här klänningen annars (dvs bortsett från storleksproblemet) tycker att den är användbar lite överallt: hemma skrotandes, i affärer, på stranden...på partyt....Och alla som ser den tycker den är jättesnygg!
    Har inte klänningen, men Robe i turkos... Tja, skrikturkos?? Det är en klar fin turkos tycker jag (älskar turkos) Med typ bronsfärgat mönster. Har inte tvättat den, så jag vet inte om den krymper...
  • freemind
    villemina skrev 2009-06-28 22:21:35 följande:
    Oj, var klänningen på rea?
    Ja :) 30% !
  • freemind
    Cashew skrev 2009-06-28 22:36:35 följande:
    va det väldigt utplockat?
    Jag tycker att det fanns ganska mycket.
  • freemind
    One skrev 2009-06-28 22:49:17 följande:
    Hallå här- den här tråden har jag inte hittat förut men så är jag nog en ny-biten mollyfan...Jag har en liten fråga- är det någon här som tvättat sin Helena loves terry- dress? Krymper den?Jag köpte en midblue i stl. 2 och den blir större och större ju längre tid jag har den på?? Framförallt "fladdrar" den runt bysten och jag har ju B-kupa så det borde ju passa. Det är ju inte så snyggt. Har för det mesta stl. 2 i odd molly så jag är lite fundersam...borde jag köpt en 1:a?Kollade runt lite- och funderade på blush eller turkos? Någon som har någon av dem? Hur är färgerna egentligen? Stark/skrikturkos eller ej- det varierar på en del bilder jag sett. Har tyvärr inte sett den i verkligheten. Är lite tveksam till blush då jag undrar om den inte matchar hud lite väl mycket...Gillar verkligen den här klänningen annars (dvs bortsett från storleksproblemet) tycker att den är användbar lite överallt: hemma skrotandes, i affärer, på stranden...på partyt....Och alla som ser den tycker den är jättesnygg!
    Jag köpte en idag. Har oftast str 4 på OM men tog en 3:a. Hade kunnat ha en 2:a om det inte var för bysten.
  • Audrey Will

Hej tjejer! Inte hunnit skriva på ett tag, men försöker läsa ifatt tråden och kika på era fina bloggar!

Har gjort 2 fina Mollyköp i helgen! Först högg jag ett par Haightpants i black velour (som jag suktat efter!) på Tradera Köp Nu. Kommer nog imorgon, längtar! Dock var de en storlek större än jag egentligen tänkt, men jag får väl sy in dom lite om det behövs. Bryr mig inte bara lycklig jag hittade dom!
    Sen tryckte jag hem Frotte' Roben i turkost, igen på Traderas Köp Nu. 1199:- inkl.frakt. Inget megafyndpris kanske, men jag ville ha den, och ha den nu!

Har försökt ninja hem ett par andra plagg med utan framgång, men det verkar som att Köp Nu-knappen är det enda sättet för mig att vinna Mollisar Jag som brukade vara så vass på att ninja - I've lost my edge!

Så nu är det jag som campar vid brevlådan imorgon o tisdag! Spännande!

Innerjoin skrev 2009-06-28 22:07:36 följande:
    Ohhh, titta vad jag vann!!! Lade maxbud innan vi åkte till stranden, hade ingen förhoppning att vinna - men det gjorde jag alltså (och för mindre än mitt maxbud) Har suktat och letat efter denna ett bra tag!! *glad*preview.tradera.com/100/84497100_1.jpg
    Jag sålde min sån på Tradera för ett tag sen, men bara för att den var lite för trång - den är jättefin!

Ang. andra klädmärken är jag mkt förtjust i Hunky Dory, Nygårdsanna + andra svenska o danska märken!
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-06-28 22:20:31 följande:
    Tog mig till NK i Göteborg idag och fick köpt en helena loves terry sundress i midblue och en spoiler underskirt i rose på rea :) Mycket nöjd!
    Jag köpte på mig två spoiler underskirts på NK i Stockholm (de hade stoooooort sortiment på kläder i tisdags). En powder och en pink, båda 3:or. Kände mig skitcool att jag kom i dem.
    Sen har jag insett att 3:an blir för kort på mig så jag kränger iväg den rosa på tradera (har fått tag på en 4 annars hade jag aldrig gjort det).
    3:an i powder behåller jag faktiskt både för att den är så skön och att den faktiskt (garva inte nu) kan funka som "underlinne" till tex livealot som är så kort. Blev skitsnyggt. Det gäller att vara kreativ för att kunna använda sina Mollysar
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna