• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-29 00:25:28 följande:
    Woohey, Glossy's back!
  • Siabellon

Alltså, jag har bara kollat lite bloggar under helgen, jag orkar inte sitta med datorn i knä o bli ännu varmare.
    :-8

Jag väntar på min secret button (traderavinst)och mina tights(madsogmille). SÅ kul att veta att det kommer roliga paket i lådan!
    Ang andra märken så gillar jag Hunky Dory, Container, Bondelid och H&M! Sen dreglar jag över Desigual och Turqoise(stavning) men har aldrig köpt nåt. Det mesta danska är snyggt!

Nån som har tips på var man kan få tag på en blå Lovely knit i bomull föresten?strl 3

• Kajsan

Fortfarande inget svar från Country Dreams, trots påtryckningar från Kreditor.
    Jag har bett henne kontakta mig OMGÅENDE för att reda ut detta, men möts av total tystnad, i 4 dagar.
    Så sjukt dålig kundservice, hon skiter fullständigt i vad konsumentköplagen säger och att öht svara på kunders mejl.
    Sanslöst att man får fortsätta sköta en butik i det läget

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Bina
    Kajsan skrev 2009-06-29 11:07:48 följande:
    Fortfarande inget svar från Country Dreams, trots påtryckningar från Kreditor. Jag har bett henne kontakta mig OMGÅENDE för att reda ut detta, men möts av total tystnad, i 4 dagar. Så sjukt dålig kundservice, hon skiter fullständigt i vad konsumentköplagen säger och att öht svara på kunders mejl. Sanslöst att man får fortsätta sköta en butik i det läget
    Vad tror du Odd Molly skulle säga om det? Undrar om de vill sälja sin kollektion via en åf som beter sig så här?
  • villemina

Hej! Hjälp med storlek behövs!!

Denna:

Ska jag ha storlek 2 eller 3?? Jag är 174 cm lång, drar mellan 2-3 i OM-kläderna (2,5 hade varit det bästa! ). Har små (nästan inga ) tuttar, så för den sakens skull behöver jag inte en stor storlek.
    Vad hade ni tagit i denna? 2 eller 3??

• freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-06-29 00:22:12 följande:
    Jag köpte på mig två spoiler underskirts på NK i Stockholm (de hade stoooooort sortiment på kläder i tisdags). En powder och en pink, båda 3:or. Kände mig skitcool att jag kom i dem. Sen har jag insett att 3:an blir för kort på mig så jag kränger iväg den rosa på tradera (har fått tag på en 4 annars hade jag aldrig gjort det).3:an i powder behåller jag faktiskt både för att den är så skön och att den faktiskt (garva inte nu) kan funka som "underlinne" till tex livealot som är så kort. Blev skitsnyggt. Det gäller att vara kreativ för att kunna använda sina Mollysar
    Tack för tipset!
    Jag testade min som linne under min #787, det blev jättesnyggt!
    Ska lägga upp bild på bloggen snart :)
  • Kajsan
    Bina skrev 2009-06-29 11:14:49 följande:
    Vad tror du Odd Molly skulle säga om det? Undrar om de vill sälja sin kollektion via en åf som beter sig så här?
    Ja man undrar ju ...{#lang_emotions_undecided}
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Audrey Will

Usch vad tråkigt att höra om Country Dreams taskiga kundbemötande! Jag hoppas verkligen det reder ut sig. Tänk vad kunder hon förlorar på detta, rykten sprider sig ju blixtsnabbt i dagens internetsamhälle! Tycker också ett litet mail till Odd Mollys HK hade varit på sin plats..

Idag kom mina Velour Haights och jag är så sjukt förälskad! Hur har jag kunnat leva utan dom? En liten smula för stora bara, men inte så farligt som jag befarade alls. Så himla kul när Tradera kan fungera såhär smidigt, Köp Nu-ade hem dom i fredags i kom på lådan idag!

Och imorgon väntar jag på roben.. längtar!!

• Mariajac

Vill bara varna för ytterligare ett Odd Molly-plagg som håller på att dyka upp i mängder på Tradera, men som tyvärr är billiga kopior från Kina!

Det gäller klänning #912, Makeout Dress i alla tre färger (blå, rosa, lime).

Supertrist att det ska vara så här, så se upp!!!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna