• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Kajsan
    Cashew skrev 2009-06-27 23:35:29 följande:
    vill bara höja ett varningens finger. om hon nu inte är sammarbetsvillig så kan hon ju hitta på den regeln i efterhand. jag hade aldrig vågat skicka tillbaka varan innan jag fått okejat det. men du gör givetvis som du vill. lycka till!
    Nej, och det är ju det som jag skrivit är problemet, jag får inte ett ok att skicka tillbaks, alltså vågar jag det inte.
    För om jag skickar orekommenderat så kan hon ju enkelt säga att hon inte fick det.
    Men nu är Kreditor inblandade som står för fakturan, de har fryst den och kontaktat henne och bett henne lösa detta.
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Bina

Bra Kajsan! Man skall hålla sig till spelreglerna - märkligt att hon inte aktar sig mer före hon dikterar regler.

• Puffig Pingla

*Sticker in huvudet och tjoar "vamos a la playa*

Today is not a Molly-day. Today is "kladdig solkräm, syskonbarn med glass och en j*vla massa sand-day".
    Jag är liiiite för feg för att utsätta Mollysarna för den upplevelsen

• Kajsan

På tisdag ska jag premiärinviga min secret button, jag har väntat så länge på att få tag i en så nu vill jag attt den ska lukta sådär gott när jag ska ha den

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Bina
    Kajsan skrev 2009-06-28 10:07:28 följande:
    På tisdag ska jag premiärinviga min secret button, jag har väntat så länge på att få tag i en så nu vill jag attt den ska lukta sådär gott när jag ska ha den
    Åhh mysigt - vad är det för en speciell dag på tisdag?
    Jag invigde min Robe igår - semester - hängde sen in den så den behåller doften lääääänge.
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2009-06-27 23:48:13 följande:
    Nej, och det är ju det som jag skrivit är problemet, jag får inte ett ok att skicka tillbaks, alltså vågar jag det inte. För om jag skickar orekommenderat så kan hon ju enkelt säga att hon inte fick det. Men nu är Kreditor inblandade som står för fakturan, de har fryst den och kontaktat henne och bett henne lösa detta.
    Så trist med en sån konflikt! Är  ju inte så det gynnar butiken i längden att göra så mot sina kunder. Idag med allt bloggande och forum får ju en butik snabbt dåligt rykte om de inte sköter sig, behandlar nån illa mm.
    Kommer tänka mig för innan jag handlar av dem, ingen butik jag kommer välja att leta i första hand efter det jag vill ha.
    Ser fram emot uppföljningen, hur de hanterar det nu...
    Btw, hämtade ut ett sött paket igår från Missgreta.se, kläderna inlindade i lila silkepapper med presentkartong. Blir så glad när man får så fint packade paket {#lang_emotions_sunny}
  • Siabellon
    SooJuicy skrev 2009-06-28 10:51:28 följande:
    Jag som skrev så gott om Country-Dreams på min blogg......men jaghar ju inte haft nåt problem ju. Tycker synd om de som drabbas iaf!

missgreta har superduperfina paket! första gången jag fick min leverans därifrån så blev jag alldeles stum och tårögd för att paketet var så fint! Sen knäppte jag kort på själva paketet o la ut på min andra blogg till o med. jag är lättimpad! Men visst gör det så himla mycket när de lägger ner lite xtra! Kostar dem inte så många kronor men ger köparen (iaf mig)så mycket

Idag blir det en inte-röra-sig-för-mycket-i-onödan-dag här. 07.15 var det redan 27 grader på vår skuggiga sida av huset!!
    vi ska dessutom ha kalas med alla barnen då maken/deras pappa fyller år idag. vi är så j***a smarta så vi har lovat grillat! mitt på dan! i stekande sol! notsoclever!

hörs!
  • Puffig Pingla

Siabellon - hur tänkte ni där???

Jag å andra sidan trodde jag skulle kunna köra "död-säl-i-solen"-stuket på stranden men blev raskt satt i arbete att jaga syskonbarnen upp och ner för strand och hav. Hemma nu och är helt slut. Termometern visar 29,5 just nu {#lang_emotions_tongue_out}.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna