• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Innerjoin

Nu ska jag tillägga att jag inte tvättat dem.

• Bina

Innerjoin.. 336 Everyday long cardigan och vad mer köpte du?

Jag har _hört_ att det är speciellt just 336:an, 100 smock love blouse samt 233 Lovely knit som finns som kopior.

• Innerjoin
    Bina skrev 2009-06-06 17:50:41 följande:
    Innerjoin.. 336 Everyday long cardigan och vad mer köpte du? Jag har _hört_ att det är speciellt just 336:an, 100 smock love blouse samt 233 Lovely knit som finns som kopior.
    Summer of 2007 tunic i chalk
  • Bina
    Innerjoin skrev 2009-06-06 18:09:10 följande:
    Summer of 2007 tunic i chalk
    aha..
  • Solskensmamman06

Stargirl.

En liten OT- fråga, men visst hängde du i Bugaboo tråden runt 07??? Har för mig att jag känner igen ditt nick ifrån Buggis tiden.... Hur som helst, får man lov att kika in till dig?

Nu till det väsentliga - hade varit kul med en liten bildtråd på våra vackra Mollysar. Någon som är sugen att hänga på?

• Kajsan
    Innerjoin skrev 2009-06-06 17:42:31 följande:
    Nu ska jag erkänna: Inte lurad...däremot har jag faktiskt köpt 2 plagg som jag vet är kopior.... Eller jag tror det iaf, eftersom de är köpta i Kina. De var så billiga så jag kunde inte låta bli....Nyfiken med efter att ha läst om dem. Men jag kan inte se några som helst fel eller konstigt med mina plagg! Inget på kläderna, påsarna och tagsen är precis som vanligt.....Däremot var 336 Everyday Long Cardigan i strl 2 lite för trång om revbenen.
    Ja fast å andra sidan så sys ju orginalen i Kina också så
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Siabellon

på eniros köp o sälj finns en som säljer koftor(olika) o personen skriver att denne får dem direkt fr fabriken i kina och vill därmed inte ha frågor om äktheten.
    vad ska man tro om sånt? är det äkta eller kopior liksom?tex Tenfold för 800 inkl frakt!

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-06 21:49:06 följande:
    på eniros köp o sälj finns en som säljer koftor(olika) o personen skriver att denne får dem direkt fr fabriken i kina och vill därmed inte ha frågor om äktheten. vad ska man tro om sånt? är det äkta eller kopior liksom?tex Tenfold för 800 inkl frakt!
    Jag har väldigt svårt att tro på att det är original direkt från fabrik - skulle OddMolly godkänna det? (däremot är det mycket möjligt att fabriken faktiskt producerar kopior så gott som identiska men med billigare material)
  • Innerjoin
    Kajsan skrev 2009-06-06 21:35:50 följande:
    Ja fast å andra sidan så sys ju orginalen i Kina också så
    Fast i koftan står det att den är gjord i Marocco och tunikan i Portugal.....
  • Innerjoin
    Siabellon skrev 2009-06-06 21:49:06 följande:
    på eniros köp o sälj finns en som säljer koftor(olika) o personen skriver att denne får dem direkt fr fabriken i kina och vill därmed inte ha frågor om äktheten. vad ska man tro om sånt? är det äkta eller kopior liksom?tex Tenfold för 800 inkl frakt!
    Hmm, då tjänar de alltså ca 500:- på varje kofta! De kostar ca 300:- inkl frakt....
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna