• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-05 00:29:53 följande:
    Bina förresten.. Den butiken jag var till idag hade kvar en 4:a rosa Livealot.. 30% rabatt så 1050:- I'm here if you need me
    Ha, man kunde köpt min helt oanvända som gick för vrakpriset 860kr på tradera i onsdags.
    Bitter? Vem, jag???
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-05 00:34:39 följande:
    Ha, man kunde köpt min helt oanvända som gick för vrakpriset 860kr på tradera i onsdags. Bitter? Vem, jag???
    Näää.. vilket sunkpris!

*springer in på din blogg*
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-07-05 00:29:53 följande:
    Bina förresten.. Den butiken jag var till idag hade kvar en 4:a rosa Livealot.. 30% rabatt så 1050:- I'm here if you need me
    GAH tack sötis.. men jag har nog lagt köpförbud på mig själv.. ninjade en klänning efter ok av maken i torsdagskväll, trots att jag inte borde.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-05 00:34:39 följande:
    Ha, man kunde köpt min helt oanvända som gick för vrakpriset 860kr på tradera i onsdags. Bitter? Vem, jag???
    näää inte livealot va... lovealot hade du väl
  • Bina

Jag har ett stort dilemma.. vi skall åka till Liseberg (hoppas jag)... vädret är mulet.. VAD tar jag på mig för fint? Sidenklänning i åkattraktion, knappast Jeans och nån tunika kanske .. hmm..

• Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-05 09:25:13 följande:
    näää inte livealot va... lovealot hade du väl
    Jaaaa, vem sa att jag hade koll på läget. Helt rätt.
    *suckar* jag vill åsså ha en till livealot - en almost black. Men det finns inga pengar till det nu. För att inte tala om den rosa livealoten som kommer nu. Sooooo Me!!
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-05 09:26:49 följande:
    Jag har ett stort dilemma.. vi skall åka till Liseberg (hoppas jag)... vädret är mulet.. VAD tar jag på mig för fint? Sidenklänning i åkattraktion, knappast Jeans och nån tunika kanske .. hmm..
    Jeans, din tantblus (kommer inte ihåg vilken färg) och din robe. Klockrent!
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-05 09:54:13 följande:
    Jeans, din tantblus (kommer inte ihåg vilken färg) och din robe. Klockrent!
    *ASG* jaha det säger du - skall jag ha tantblusen.. ja varför inte egentligen - och robe har jag inte haft offentligt ännu.. den doftar härligt.. det kanske vore något..
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-05 09:51:43 följande:
    Jaaaa, vem sa att jag hade koll på läget. Helt rätt. *suckar* jag vill åsså ha en till livealot - en almost black. Men det finns inga pengar till det nu. För att inte tala om den rosa livealoten som kommer nu. Sooooo Me!!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna