• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • efva

caroline 32 skrev 2009-07-05 22:28:46 följande:

Jag såg den sötaste lilla rosa tröja på en ca 3åring. Den hade luva och band i midjan, knappar framtill. Odd molly märket på ärmen och brodyr på ryggen. Jag frågade faktiskt om det var OM och det var det sa mamman. Har letat som en tok efter den men hittar ingen !
    Kan det vara en provkollektion? Jag har aldrig hört att de tillverkat barnkläder heller.
  • oOrosamarängerOo
    caroline 32 skrev 2009-07-05 22:28:46 följande:
    Jag såg den sötaste lilla rosa tröja på en ca 3åring. Den hade luva och band i midjan, knappar framtill. Odd molly märket på ärmen och brodyr på ryggen. Jag frågade faktiskt om det var OM och det var det sa mamman. Har letat som en tok efter den men hittar ingen !
    Detta är gamalt, men iallafall....s.....Odd Molly-kritiken mot kopiatörerna riktar sig också mot Italy Kids, som tog sig friheten att göra barnkläder av en Odd Molly-design och mot franska Stella Forest som har kopierat en tunn stickad cardigan med broderad text.
    Annars så har kappahl endel plagg som tagits för Odd molly http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_164475_F_1.jpg
    Men nån barnkollektion har inte gjorts av OM.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-05 15:58:40 följande:
    Det trista med CD är att tex jag har tidigare fått bra service därifrån men allt det här gör ju att man inte vågar göra det igen. Supertrist.
    Samma känsla här - inte haft problem och det förvånar mig - för hon var superhjälpsam i telefon och joxade med olika grandmas för att mäta ordentligt osv.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 09:29:27 följande:
    Iiiiiiiih!!!! Nu har jag tagit det stora steget med "dagens outfit" i bloggen. *svimmar* Jag får se hur mycket jag vågar köra det men jag ville visa hur coolt det blev med den spejsiga underklänningen. parlorforpinglor.blogspot.com/
    Hejja hejja!
  • Bina

Kajsan! Skönt att det är ur världen snart iallafall!

• Bina

NovaAlexandra.. jasså minsann du har börjat samla på dig igen

• caroline 32
    SooJuicy skrev 2009-07-05 23:58:03 följande:
    Detta är gamalt, men iallafall....s.....Odd Molly-kritiken mot kopiatörerna riktar sig också mot Italy Kids, som tog sig friheten att göra barnkläder av en Odd Molly-design och mot franska Stella Forest som har kopierat en tunn stickad cardigan med broderad text. Annars så har kappahl endel plagg som tagits för Odd molly www.kappahl.com/ProductImages/KAW_164475_F_1.... Men nån barnkollektion har inte gjorts av OM.
    Bra då kan jag sluta leta då.....
  • pumbalumba

Ska sätta mig och ringa runt till olika butiker som säljer OM, i jakten på en Grandma's och Crochet, Lovely knit. Vet någon ungefär vad de kostade till fullpris?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna