• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • gambia90
    Bina skrev 2009-07-03 21:59:11 följande:
    har de uppdaterad lagerstatus nu?
    Ingen aning, vi får väl se ;)
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-07-03 22:04:57 följande:
    Ingen aning, vi får väl se ;)
    håller tummarna åt dig
  • gambia90
    Bina skrev 2009-07-03 22:05:32 följande:
    håller tummarna åt dig
    hi hi ja det är ju inte helka världen om de ej finns. Kunde inte låta bli då det var 50%

Tog en grön tunika i stl 3. De var ju slut i de andra färgerna i 3 och 4.
  • Mabimao
    gambia90 skrev 2009-07-03 21:57:30 följande:
    minzo har 50% på allt i webshopen!Har just köpt en OM frottetunika till mig och en ed hardy luvjacka till gubben;)
    Hej!
    Kollade in där nu med. Vet du om de är normala i storleken. OM tunikan i frotté?
  • freemind
    Bina skrev 2009-07-03 21:59:11 följande:
    har de uppdaterad lagerstatus nu?
    Jag var på Minzo i Göteborg igår. Båda sorterna frottétunika fanns bara kvar i rosa i str 3 och matchande byxor till.
  • villemina
    Mabimao skrev 2009-07-03 21:50:11 följande:
    Jag letar med ljus och lykta efter jeanskjolen. I storlek 3 eller 4 beroende på hur de är i storleken? Nån som vet? Ny eller beg (fint skick).Håller tummarna.
    Hej! Jag knep en jeanskjol när "min" OM-butik sålde ut dem för 999:-.  *glad* Har storlek 3. Den mäter 43,5 cm i linningen från sida till sida när den ligger plant.
  • Mabimao
    villemina skrev 2009-07-03 23:18:49 följande:
    Hej! Jag knep en jeanskjol när "min" OM-butik sålde ut dem för 999:-.  *glad* Har storlek 3. Den mäter 43,5 cm i linningen från sida till sida när den ligger plant.
    Tack, då vet jag mått om det skulle dyka upp en.
    Kanske inte så troligt......

Jag måste fråga en sak. Jag har ju skrivit att jag handlat en lovely knit på country-dreams på rean. Jag har fått byta storlek....och väntar på en 3:a.
    Men det var första grejen jag fått hem som inte luktade OM????
    Det finns väl inte en sportslig att det är nå´t på tok när man handlar i butik väl?
    Kan det vara så att den tappat doften då det kanske varit i fler hem än mitt? Men tanke på att de i bomull är mycket större så kanske det är fler än jag som haft den hemma och insett att den är för stor.
  • villemina
    Mabimao skrev 2009-07-03 23:26:27 följande:
    Tack, då vet jag mått om det skulle dyka upp en.Kanske inte så troligt......Jag måste fråga en sak. Jag har ju skrivit att jag handlat en lovely knit på country-dreams på rean. Jag har fått byta storlek....och väntar på en 3:a. Men det var första grejen jag fått hem som inte luktade OM???? Det finns väl inte en sportslig att det är nå´t på tok när man handlar i butik väl? Kan det vara så att den tappat doften då det kanske varit i fler hem än mitt? Men tanke på att de i bomull är mycket större så kanske det är fler än jag som haft den hemma och insett att den är för stor.
    Trodde det fanns en hel del jeanskjolar att få tag på...? Kanske hadr jag lite tur då? Det brukar jag aldrig ha!

Jag köpte också en grön Lovely Knit från C-D. Den luktade liiiiite OM, men inte mycket. Jag tycker doften brukar försvinna ganska snabbt. Jag vet inte om Country Dreams bara är en nätbutik eller har en fysisk butik också...? Om det är så att det finns en butik så kanske koftan legat / hängt framme, då försvinner ju doften.
    Synd, för den är ljuvlig!!
  • Mabimao
    villemina skrev 2009-07-03 23:35:33 följande:
    Trodde det fanns en hel del jeanskjolar att få tag på...? Kanske hadr jag lite tur då? Det brukar jag aldrig ha! Jag köpte också en grön Lovely Knit från C-D. Den luktade liiiiite OM, men inte mycket. Jag tycker doften brukar försvinna ganska snabbt. Jag vet inte om Country Dreams bara är en nätbutik eller har en fysisk butik också...? Om det är så att det finns en butik så kanske koftan legat / hängt framme, då försvinner ju doften. Synd, för den är ljuvlig!!
    Ja så kan det ju vara.....tror inte det är en fysisk butik....men tror den varit uppackad. Såg ut så på påsen.
    Ser du en jeanskjol får du gärna hojta till......
    Jag är ju ny här......kan man maila varann direkt?
  • villemina
    Mabimao skrev 2009-07-03 23:43:54 följande:
    Ja så kan det ju vara.....tror inte det är en fysisk butik....men tror den varit uppackad. Såg ut så på påsen.Ser du en jeanskjol får du gärna hojta till......Jag är ju ny här......kan man maila varann direkt?
    Japp, man kan INBOXA varandra här på FL. Klicka på medlemmens namn så kommer du in på dennes egna sida (presentation), sedan klickar du på "skicka meddelande till" så kan du skriva ett litet brev.
    Jag hojtar definitivt till om jag ser en kjol till dig!! Vet att det inte finns i Kristianstad (Donna), jag köpte den sista.
    God natt, sängen kallar!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna