• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Mabimao
    villemina skrev 2009-07-04 00:06:08 följande:
    Japp, man kan INBOXA varandra här på FL. Klicka på medlemmens namn så kommer du in på dennes egna sida (presentation), sedan klickar du på "skicka meddelande till" så kan du skriva ett litet brev. Jag hojtar definitivt till om jag ser en kjol till dig!! Vet att det inte finns i Kristianstad (Donna), jag köpte den sista. God natt, sängen kallar!
    Toppen, då kan du alltså få tag på mig om du hittar eller hör talas om en.
    Godnatt!!!
  • LR75

jaha...nyss hemkommen från några dygn på sandhamn. måste uppdatera mig. men det får nog vänta tills imorgon för nu är jag så trött så att ögona blöder.
    måste bara meddela att en tenfold knit jacket fick följa med mig hem och jag är så nöjd! färgen det blev är chalk.
    sommarbutiken i hamnen hade hur mycket mollysar som helst. dock inga reor där...
    maken är lite sur...jag sitter nämligen på shoppingtorken. men jag kunde inte låta bli!
    natti på er!

• Bina

gah det är ju så varmt att det är omöjligt att använda kläder.. synd att frottébikinin bara är för er smala girls med måttlig byst.. annars hade den varit ett fint alternativ dessa dagar.

• Audrey Will
    Bina skrev 2009-07-04 09:46:16 följande:
    gah det är ju så varmt att det är omöjligt att använda kläder.. synd att frottébikinin bara är för er smala girls med måttlig byst.. annars hade den varit ett fint alternativ dessa dagar.
    Den bikinin är jag så sugen på! Det låg en ute på Tradera förra veckan, men den stängdes ner helt plötsligt innan jag hann lägga bud..

Nu drar vi in till grannstan en runda, där finns en butik som säljer Odd Molly. Ska prata med fin röst och säja snälla saker till sambon hela vägen dit! Undra om dom har rea..
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-07-04 09:53:39 följande:
    Den bikinin är jag så sugen på! Det låg en ute på Tradera förra veckan, men den stängdes ner helt plötsligt innan jag hann lägga bud.. Nu drar vi in till grannstan en runda, där finns en butik som säljer Odd Molly. Ska prata med fin röst och säja snälla saker till sambon hela vägen dit! Undra om dom har rea..
    fanns en blå på blocket igår..

åhh lycka till
  • Puffig Pingla
    LR75 skrev 2009-07-04 01:10:12 följande:
    jaha...nyss hemkommen från några dygn på sandhamn. måste uppdatera mig. men det får nog vänta tills imorgon för nu är jag så trött så att ögona blöder.måste bara meddela att en tenfold knit jacket fick följa med mig hem och jag är så nöjd! färgen det blev är chalk.sommarbutiken i hamnen hade hur mycket mollysar som helst. dock inga reor där...maken är lite sur...jag sitter nämligen på shoppingtorken. men jag kunde inte låta bli!natti på er!
    Gahaaaa! Jag som ville ha en chalk och tackade nej till att dra till Sandhamn igår. Vilken miss!
    Men det blir väl en vända med båt dit någon gång i alla fall. Den butiken brukar ha 50% på allt i slutet av september när de börjar dra ner inför vintern.
  • Kajsan
    Mabimao skrev 2009-07-03 21:45:00 följande:
    Ahhh, så är det nog. Men är det inte fler nätshoppar som inte har öppet köp på rea. Ajabajakids har det inte. Man får tillgodo....Svårt det där när man inte haft chans att prova klädstorlekar. Jag tycker det är illa att hon som är liten företagare beter sig såhär. Vad hon förlorar på det. Alla som läser detta kommer ju inte handla där mer....
    Nej, ingen nätshop har rätt att vägra återköp, det är lagstadgat.
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Audrey Will

www.juniform.se/zoom_product.asp

Denna blev det!

www.missgreta.se/produktbilder.asp&bild=1

.. och så denna, äntligen! Som jag suktat så länge efter

De skulle egentligen inte starta sin rea förrän nästa vecka, men jag fick 30% i alla fall, trevligt!

Den första, temptation tank, är verkligen helt ljuvlig med sina spetsaxelband. Åh vad kär jag är!

Hoppas ni har en underbar sommardag allihop!

• Reyna

Jag var på rea nu på janemars här i Uppsala, fyndade verkligen, så nu är jag stolt ägare till en stickad länga kofta och en midjekort.
    Tänk så förälskad man kan vara i ett märke.....det finns en andledning till att våran dotter heter Molly.{#lang_emotions_laughing}

• Mabimao
    Kajsan skrev 2009-07-04 12:37:15 följande:
    Nej, ingen nätshop har rätt att vägra återköp, det är lagstadgat.
    Bra att veta.....själv har jag godtagit tillgodo en gång.....dumt, men nu vet jag bättre.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna