• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • caroline 32
    Puffig Pingla skrev 2009-07-05 13:42:42 följande:
    I princip överallt just nu. Iom att höstkollektionen släpps i veckan så gör alla butiker plats nu. De flesta nätbutiker är ganska länsade nu. Det finns nog mer i fysiska butiker men då behöver du specifisera ort.Har OM ens gjort barnkläder?
    Ja, jag har sett barn med Odd Molly, senast förra veckan och dom är så fina !
  • oOrosamarängerOo
    caroline 32 skrev 2009-07-05 14:09:22 följande:
    Ja, jag har sett barn med Odd Molly, senast förra veckan och dom är så fina !
    Va?? De finns väl ingen barn-kollektion från OM
  • Kajsan

Oj, kors i taket, har nu fått svar från Country dreams efter snart två veckor, att hon iinte orkar bråka utan jag får skicka tillbaks min kappa, men hon tycker det är tråkigt att jag gått på om detta utan att ha befogenheter (?!)
    Sen är det en lång harang med både tusen utropstecken och frågetecken om hur hur JAG skulle gjort på mitt jobb ( sjukt).
    Eftersom hon kollat upp vart jag jobbar och läst på hur det funkar på den butiken.
    Hon har saxat in texten från andra webshopar som säger att de inte har öppet köp på rean och tycker väl att det väger tyngre än distansköplagen

Jag skickar tillbaks jackan till henne och sen bojkottar jag, för det här var skitjobbigt och extremt oseriöst
    Dessutom tidskrävande som tusan, då jag fått sitta med både ARN och kreditor länge i telefonen.

Jag har förövrigt hört ryktas att hon ligger dåligt till att få fortsätta vara återförsäljare för OM samt att få fortsätta sälja på faktura genom Kreditor efter en hel del strul från hennes sida när det gäller kundvården.
    Hur det ligger till med det låter jag vara osagt, men det är ju värt att fundera på .

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2009-07-05 14:25:18 följande:
    Sen är det en lång harang med både tusen utropstecken och frågetecken om hur hur JAG skulle gjort på mitt jobb ( sjukt). Eftersom hon kollat upp vart jag jobbar och läst på hur det funkar på den butiken.
    Skönt att det ordnade sig tillslut. Men va pinsamt av henne
  • Puffig Pingla

Kajsan, Grattis!

Trist att hon fortfarande har den attityden och riktigt scary att hon bemödar sig med att kolla upp var du jobbar.

Ärligt talat, vad är hennes problem? Det finns en distanshandelslag som ska följas och sen ska det inte vara något tjafs med det.

• Kajsan
    SooJuicy skrev 2009-07-05 14:31:31 följande:
    Skönt att det ordnade sig tillslut. Men va pinsamt av henne
    Mmm det känns injte som det var hennes belut att låta mig skicka tillbaks den.
    Jag pratade med Kreditor i går som skulle ringa henne direkt och lösa detta åt mig, eftersom de inte ville arbeta med oseriösa butiker....
  • Kajsan

Ja, det här förlorade ju hon på dessutom, för jag kan storhandla Och nu när höstkollektionen kommer så spenderar jag ju de pengarna nån annanstans...

Nu över till nåt roligare:
    Nån som hört nåt om nån Grandmas Coat i nya färger till hösten? {#lang_emotions_tongue_out}

• Puffig Pingla
    Kajsan skrev 2009-07-05 14:38:56 följande:
    Ja, det här förlorade ju hon på dessutom, för jag kan storhandla Och nu när höstkollektionen kommer så spenderar jag ju de pengarna nån annanstans...Nu över till nåt roligare:Nån som hört nåt om nån Grandmas Coat i nya färger till hösten?
    Nope! Jag är en riktig koftmänniska så jag sitter och drömmer om vad som kan komma i höst.
    Tyvärr brukar de flesta koftorna vara i ull/mohair nu och jag blir både kliig och nysig av det (när mohairen släpper fibrer). Men jag väntar med spänning.
  • freemind
    Kajsan skrev 2009-07-05 14:36:09 följande:
    Mmm det känns injte som det var hennes belut att låta mig skicka tillbaks den.Jag pratade med Kreditor i går som skulle ringa henne direkt och lösa detta åt mig, eftersom de inte ville arbeta med oseriösa butiker....
    Med tanke på hennes konstiga mail så kan du nog tacka Kreditor för att du får skicka tillbaka :)
    Jag tänker INTE heller betsälla därifrån någon mer gång!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna