• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Pokergirl

innerjoin: jag kan springa förbi imorgon och kolla om det finns kvar, var det strl 2 du ville ha?

• Fridac

Pokergirl- Bor du i umeå? Har dixi stort utbud av odd molly? (Söker främst lovely knit i bomull) och kanske på rea??

• Pokergirl
    Fridac skrev 2009-07-03 21:21:10 följande:
    Pokergirl- Bor du i umeå? Har dixi stort utbud av odd molly? (Söker främst lovely knit i bomull) och kanske på rea??
    Jo, bor i Umeå. Dixi har inte så stort utbud, men allt var på rea. Dom hade ett par lovely knit kvar i lager, i blått och grönt. Om dessa var i bomull vet jag inte, men kan kika imorgon.

Lite annat också på rean, hojta om det är ngt ni söker.
  • Fridac

Pokergirl- Jag bor också i umeå, men visste faktiskt inte att de sålde om. Å andra sidan är jag aldrig inne i butiken heller :o)
    Vet du hur mycket de kostade på rea?

• Mabimao
    Kajsan skrev 2009-07-03 18:10:15 följande:
    För att hon hade en strl mindre och du inte krävde pengar tillbaks istället...
    Ahhh, så är det nog. Men är det inte fler nätshoppar som inte har öppet köp på rea. Ajabajakids har det inte. Man får tillgodo....
    Svårt det där när man inte haft chans att prova klädstorlekar. Jag tycker det är illa att hon som är liten företagare beter sig såhär. Vad hon förlorar på det. Alla som läser detta kommer ju inte handla där mer....
  • Mabimao

Jag letar med ljus och lykta efter jeanskjolen. I storlek 3 eller 4 beroende på hur de är i storleken? Nån som vet? Ny eller beg (fint skick).
    Håller tummarna.

• Innerjoin
    Pokergirl skrev 2009-07-03 21:14:11 följande:
    innerjoin: jag kan springa förbi imorgon och kolla om det finns kvar, var det strl 2 du ville ha?
    Gulle dig! Har Inboxat dig!
  • Pokergirl

FridaC: 30% rabatt var det på OM, så typ 1100. Bäst utbud här i Umeå har D&D men dom har nästan ingen rabatt tyvärr.

• gambia90

minzo har 50% på allt i webshopen!

Har just köpt en OM frottetunika till mig och en ed hardy luvjacka till gubben;)

• Bina
    gambia90 skrev 2009-07-03 21:57:30 följande:
    minzo har 50% på allt i webshopen! Har just köpt en OM frottetunika till mig och en ed hardy luvjacka till gubben;)
    har de uppdaterad lagerstatus nu?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna