• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Audrey Will
    pumbalumba skrev 2009-07-06 11:38:12 följande:
    Ska sätta mig och ringa runt till olika butiker som säljer OM, i jakten på en Grandma's och Crochet, Lovely knit. Vet någon ungefär vad de kostade till fullpris?
    Grandma's låg på 2.099 nypris. (Lovely Knit Crochet 1.799 tror jag)
  • Bina

Åh och jag som ropade hem en så fin Ignorance dress på Tradera - så kom den idag.. superfin i tyget men sömmarna är helt töjda bak på ryggen i sidentyget usch vad ledsen jag blev - nu måste jag maila till säljaren och jag hoppas inte det blir några problem.

• Stargirl
    pumbalumba skrev 2009-07-06 11:38:12 följande:
    Ska sätta mig och ringa runt till olika butiker som säljer OM, i jakten på en Grandma's och Crochet, Lovely knit. Vet någon ungefär vad de kostade till fullpris?
    Testa en butik som heter Bubbel och ligger i Åkersberga Centrum. Min syster var där och de har 30% och hade tydligen en massa saker kvar i flera olika stl. Hon köpte två blusar och en kofta i stl 1 i helgen.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Ugglan71

Gud vad kul att hitta hit. Älskar deras kläder. Längtar så till hösten. Ska sälja av ett par plagg så man kan köpa nytt. Har inte sålt på ett tag på tradera. Är det verkligen så allvarligt med kopiorna? Känns att det blir mer hysteriskt att sälja om ingen vågar bjuda. Har endel plagg från de äldre kollektionerna bla veranda coat...
    Hur gör man om man får frågor från köpare om det är äkta. Har ju inte kvitton kvar på odd molly jag köpte för fler år sedan. Har visserligen alla tags...
    Mitt senaste köp är rena fyndet från Folkart en röd/rosa temptation tank för 750 kr och en fantastisk halsduk från havenstockholm. Väntar på att de ska komma...

• Audrey Will
    Bina skrev 2009-07-06 13:43:42 följande:
    Åh och jag som ropade hem en så fin Ignorance dress på Tradera - så kom den idag.. superfin i tyget men sömmarna är helt töjda bak på ryggen i sidentyget usch vad ledsen jag blev - nu måste jag maila till säljaren och jag hoppas inte det blir några problem.
    Neej vad tråkigt!! Hoppas säljaren är samarbetsvillig!

PPP - Me like your blog! Kul att få se iaf halva dig
    Ugglan71 skrev 2009-07-06 15:06:39 följande:
    Gud vad kul att hitta hit. Älskar deras kläder. Längtar så till hösten. Ska sälja av ett par plagg så man kan köpa nytt. Har inte sålt på ett tag på tradera. Är det verkligen så allvarligt med kopiorna? Känns att det blir mer hysteriskt att sälja om ingen vågar bjuda. Har endel plagg från de äldre kollektionerna bla veranda coat... Hur gör man om man får frågor från köpare om det är äkta. Har ju inte kvitton kvar på odd molly jag köpte för fler år sedan. Har visserligen alla tags...Mitt senaste köp är rena fyndet från Folkart en röd/rosa temptation tank för 750 kr och en fantastisk halsduk från havenstockholm. Väntar på att de ska komma...
    Åh jag köpte samma Temptation Tank i lördags, den är underbar!
  • Puffig Pingla
    Ugglan71 skrev 2009-07-06 15:06:39 följande:
    Gud vad kul att hitta hit. Älskar deras kläder. Längtar så till hösten. Ska sälja av ett par plagg så man kan köpa nytt. Har inte sålt på ett tag på tradera. Är det verkligen så allvarligt med kopiorna? Känns att det blir mer hysteriskt att sälja om ingen vågar bjuda. Har endel plagg från de äldre kollektionerna bla veranda coat... Hur gör man om man får frågor från köpare om det är äkta. Har ju inte kvitton kvar på odd molly jag köpte för fler år sedan. Har visserligen alla tags...Mitt senaste köp är rena fyndet från Folkart en röd/rosa temptation tank för 750 kr och en fantastisk halsduk från havenstockholm. Väntar på att de ska komma...
    Kul att du hittade hit.
    Jag tror inte du behöver vara orolig när du säljer från de gamla kollektionerna. Det har ju knappt gjorts några kopior på dem och den som köper från äldre kollektioner brukar ju vara ett OM-fan så man har ganska bra koll.
    Däremot så är det nog ett helvete att sälja en lovely knit just nu.
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-06 15:30:18 följande:
    Neej vad tråkigt!! Hoppas säljaren är samarbetsvillig!PPP - Me like your blog! Kul att få se iaf halva dig Åh jag köpte samma Temptation Tank i lördags, den är underbar!
    Japp! Tackar. Notera den snygga positionen som nog drog av 15kg på bilden .
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 15:36:45 följande:
    Japp! Tackar. Notera den snygga positionen som nog drog av 15kg på bilden .
    *övar själv framför spegeln*
  • pumbalumba
    Stargirl skrev 2009-07-06 13:44:38 följande:
    Testa en butik som heter Bubbel och ligger i Åkersberga Centrum. Min syster var där och de har 30% och hade tydligen en massa saker kvar i flera olika stl. Hon köpte två blusar och en kofta i stl 1 i helgen.
    Tack för tipset! Ska genast pröva att ringa dit.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna