• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Mabimao

Jag har förstått att de nyss haft crochet lovely knit på Kosta outlet......
    Jag ville ha en röd.....(drömma, drömma).......kunde till och med nöjt mig med vilken färg som hest.
    Men de skickar INTE. Gjorde det ett tag, men det blev för mycket jobb med det.
    Nån som hann handla?

• Mabimao
    Kajsan skrev 2009-07-06 18:08:23 följande:
    Fast här var det krusiduller, en decimeret text och det tog 2 veckor att skicka det.Jag är faktiskt chockad, och jag ber om ursäkt att jag tjatar , men jag är en så van näthandlare och har aldrig ens vart med om nåt liknande.
    Nä, varför hålla på och försöka förstå henne egentligen. Hon har helt ärligt inte skött sig vidare bra mot ganske många köpare. Man blir bara så förvånad att hon beter sig så olika mot oss köpare. Ena dagen si och andra så. Hon är inte rädd om sitt rykte.....det kan vara farligt. Tänk vad stor shoppare hon missar här!
  • NovaAlexandra
    Mabimao skrev 2009-07-06 18:19:47 följande:
    Nä, varför hålla på och försöka förstå henne egentligen. Hon har helt ärligt inte skött sig vidare bra mot ganske många köpare. Man blir bara så förvånad att hon beter sig så olika mot oss köpare. Ena dagen si och andra så. Hon är inte rädd om sitt rykte.....det kan vara farligt. Tänk vad stor shoppare hon missar här!
    jag tänker att det är lätt att sköta sig i medvind, när man får sälja utan problem. det är vid reklamationer och liknande som det visar sig vilka som är pålitliga och schyssta.
  • lillie

Ni som är inbitna Odd Mollyfantaster, hur skulle ni säga att Tenfold Knit är i storleken? Jag är främst på jakt efter en i bomull, men kanske även kan tänka mig en i lammull. Har inte provat någon på riktigt, de hade endast Lovelier Knit (eller vad den heter...) i affären där de säljer O M där jag jag bor. Jag provade då en 3:a och den var bra mycket för stor. Är väl normalt byggd, lite extra hull kanske och ganska mycket över bysten. Tror ni jag klarar mig med en 2:a på Tenfold Knit? Vill ju att den ska sitta bra och inte vara för stor. Jättetacksam om någon vill svara.

• NovaAlexandra
    lillie skrev 2009-07-06 18:27:36 följande:
    Ni som är inbitna Odd Mollyfantaster, hur skulle ni säga att Tenfold Knit är i storleken? Jag är främst på jakt efter en i bomull, men kanske även kan tänka mig en i lammull. Har inte provat någon på riktigt, de hade endast Lovelier Knit (eller vad den heter...) i affären där de säljer O M där jag jag bor. Jag provade då en 3:a och den var bra mycket för stor. Är väl normalt byggd, lite extra hull kanske och ganska mycket över bysten. Tror ni jag klarar mig med en 2:a på Tenfold Knit? Vill ju att den ska sitta bra och inte vara för stor. Jättetacksam om någon vill svara.
    jag tycker att min i storlek 3 är som en typ H&M eller lindex i storlek L.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 17:08:58 följande:
    Ska klura......  Jag lever ju hela tiden i ambitionen att inte köpa mer saker (i det ingår swapa) bara sälja. Går så däääääääääääääääääääääääääääääär.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-06 17:08:26 följande:
    När jag såg dig så kändes mina fynd i dag som klockrena. Livelot är ju så söt.
    Äääääälskar min livealot. Längtar tills de nya färgerna kommer.
    Jag som är rund borde förmodligen inte ha så korta toppar men det går ju som sagt att lösa med snyggt under
  • Kajsan

Jag hoppas på en längre tunn kofta som man kan ha över blusar på jobbet i höst.
    Inte tjock som grandmas och inte kort som knitarna.

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 19:14:53 följande:
    Jag tror vi har typ samma storlek.
    Tyckte det såg ut på på bilden.
    Tänker mig ett långt linne eller så under.
    Äger du en jeanskjol? Stl?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna