• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Stargirl

Såg en falsk Lovely Knit på en kvinna då vi flög till mallis för ett par veckor sedan. Hon satt rätt nära så jag kunde granska den ordentligt. Mönstret var inte det samma som på de äkta samt knyt banden var mycket tunnare än på de äkta. Den verkade även vara tunnare än mina.

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • Bina

Jag har nu fått kontakt med säljaren som är väldigt trevlig - so far - vi pratar lite fram och tillbaka - hon undrar om jag kan kontakta en skräddare men jag börjar bli rädd - rädd att det inte blir bra och då står jag där med en kass klänning.

Bilder i min blogg:
    everydaymolly.blogspot.com/

• Bina

PPP - tack för silvertejpsrådet .. vad tycker du om mitt swap-förslag då?

• Bina

Ugglan71 - jag säger som Powerpuffpingla, äldre kollektioner är nog inte så svårt.

• NovaAlexandra
    Bina skrev 2009-07-06 16:30:04 följande:
    Jag har nu fått kontakt med säljaren som är väldigt trevlig - so far - vi pratar lite fram och tillbaka - hon undrar om jag kan kontakta en skräddare men jag börjar bli rädd - rädd att det inte blir bra och då står jag där med en kass klänning. Bilder i min blogg: everydaymolly.blogspot.com/
    jag hade sagt nej tack, jag vill ha mina pengar tillbaka. jag hade också rekommenderat henne att reklamera klänningen där hon köpt den.
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 09:29:27 följande:
    Iiiiiiiih!!!!Nu har jag tagit det stora steget med "dagens outfit" i bloggen. *svimmar*Jag får se hur mycket jag vågar köra det men jag ville visa hur coolt det blev med den spejsiga underklänningen.parlorforpinglor.blogspot.com/
    När jag såg dig så kändes mina fynd i dag som klockrena. Livelot är ju så söt.

Ville egentligeen bara säga att jag fyndat. Tjohoo!
    Har ju läst här att man kan ringa Mathilde. Så....det gjorde jag i jakt på jeanskjolen. Trodde inte att jag skulle få napp....men de hade i stl 3.
    Jag är skeptisk men vågade inte låta bli. Jag köpte den och får prova hemma.
    Går det inte kan jag väl sälja den på Tradera. Hade nog behövet en 4:a....

Hon var så tillmötesgående och trevlig och hade tid med mig att jag handlade två saker till. En Livelot som jag sa, powder stl 3, Och en plysch robe, velvet stl 3.
    Har Hooden och pant i velvet sedan innan. Oj vad jag kan alternera nu!
    Västa mystanten!!!! (detvar nog tur att jag inte vann auktionen med agnethadressen m.m idag. Hade blivit värsta mys överdosen i garderoben.....)
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-06 16:30:51 följande:
    PPP - tack för silvertejpsrådet .. vad tycker du om mitt swap-förslag då?
    Ska klura......  Jag lever ju hela tiden i ambitionen att inte köpa mer saker (i det ingår swapa) bara sälja. Går så däääääääääääääääääääääääääääääär.
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-07-06 09:41:09 följande:
    Samma känsla här - inte haft problem och det förvånar mig - för hon var superhjälpsam i telefon och joxade med olika grandmas för att mäta ordentligt osv.
    Jag mailade henne igår kväll och fick svar inom 5 minuter.
    Kortfattat men korrekt. Kan det inte vara så att hon uppfattas som otrevlig för att hon bara skriver det hon måste?Ingen annat. Inga krussiduller liksom....
    Att hon krånglar med returer och liknande är ju däremot oacceptabelt.
    Hon kanske läser tråden och skärper sig...............
  • Bina
    NovaAlexandra skrev 2009-07-06 17:04:36 följande:
    jag hade sagt nej tack, jag vill ha mina pengar tillbaka. jag hade också rekommenderat henne att reklamera klänningen där hon köpt den.
    Tack! Precis vad jag skrev till henne.. jag hoppas inte hon strular nu - en timma sedan jag skickade mailet.
  • Kajsan
    Mabimao skrev 2009-07-06 17:13:46 följande:
    Jag mailade henne igår kväll och fick svar inom 5 minuter. Kortfattat men korrekt. Kan det inte vara så att hon uppfattas som otrevlig för att hon bara skriver det hon måste?Ingen annat. Inga krussiduller liksom....Att hon krånglar med returer och liknande är ju däremot oacceptabelt.Hon kanske läser tråden och skärper sig...............
    Fast här var det krusiduller, en decimeret text och det tog 2 veckor att skicka det.
    Jag är faktiskt chockad, och jag ber om ursäkt att jag tjatar , men jag är en så van näthandlare och har aldrig ens vart med om nåt liknande.
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna