• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Mamma2001

Ja jag älskar också mina OM mer eller mindre Har dock ett köp jag inte varit så nöjd med.. Har varit någon ullblandad kofta här också (dock inte med huva) den sitter jättekonstigt och KLIAT nått så fruktansvärt!

• Puffig Pingla
    Pokergirl skrev 2009-06-02 20:12:46 följande:
    Vem var det som var på jakt efter en Tenfold Knit Jacket 4 i grönt? www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Lovely-knit-jacket-green-st-4-xl-auk tion_93160754
    Öh - Blixten här. Det var jag som letade efter en Tenfold strl 4.

Men det där var väl en "Lovely Knit" och eller???? *förvirrad*
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-07 19:25:29 följande:
    /............./ mitt sämsta köp är iaf den stickade tröjan i ullblandning med luva kommer inte ihåg namnet på den. jag ser inte klok ut iden!
    Är det en sån som ligger ute på auktion i stl 4 just nu? Den tycker jag är supermysig men sitter lite för slimmat för min smak.
  • Sommarbebben

Tingeling i tråden!

Parkerar mig här - gammalt OM fan som man är.

Hade spaning på denna på T - men shit vad dyr den blev! www.tradera.com/Odd-Molly-mycket-sallsynt-skinnjacka-St2-auktion_93335076

Inte min auktion - tyvärr inte min jacka heller.

Såg dock denna trevlig text kring kopior, har mailat lite kring säjaren, och det var ok att kopiera texten och använda vid egna beg annonser av äkta Mollysar. Hon hade själv gjort så, berättade hon. En tanke bara, men om alla vi som har äkta vara börjar varna mindre inbitna Mollyiser så kanske uppmärksamheten höjs kring kopierna?

www.tradera.com/Odd-Molly-klanning-2-modell-621-dare-stumble-palette-dress-auktion_93770960

Inte min annons - men ev min blivande klänning???

Mina favorit alla kategorier är "plattan" tunikan - men kommer inte ihåg vad den heter, typ X-stich eller dyligt?

• Siabellon
    Bina skrev 2009-06-07 21:11:13 följande:
    Är det en sån som ligger ute på auktion i stl 4 just nu? Den tycker jag är supermysig men sitter lite för slimmat för min smak.
    ska kolla, men den här är vringad med snoddar o tofsar i halsen + att den är skuren precis under bysten o sen a-linjeformad/klockad. Tröjan är hur söt som helst, felet är att jag aldrig lär mig att jag har för stor byst för såna skärningar....(oh my god säger man så eg??)
  • Pokergirl

Bina: Jag har också en ny #327 och den är verkligen jättetun. Har använt den en hel del och tvättat den men inte sett några noppor ännu.

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-07 21:33:37 följande:
    ska kolla, men den här är vringad med snoddar o tofsar i halsen + att den är skuren precis under bysten o sen a-linjeformad/klockad. Tröjan är hur söt som helst, felet är att jag aldrig lär mig att jag har för stor byst för såna skärningar....(oh my god säger man så eg??)
    Japp
  • Siabellon

Bina: en sån här är det. precis i strl 3 också.

• Siabellon
    Sommarbebben skrev 2009-06-07 21:27:31 följande:
    Tingeling i tråden! Parkerar mig här - gammalt OM fan som man är. Hade spaning på denna på T - men shit vad dyr den blev! www.tradera.com/Odd-Molly-mycket-sallsynt-ski... Inte min auktion - tyvärr inte min jacka heller. Såg dock denna trevlig text kring kopior, har mailat lite kring säjaren, och det var ok att kopiera texten och använda vid egna beg annonser av äkta Mollysar. Hon hade själv gjort så, berättade hon. En tanke bara, men om alla vi som har äkta vara börjar varna mindre inbitna Mollyiser så kanske uppmärksamheten höjs kring kopierna? www.tradera.com/Odd-Molly-klanning-2-modell-6... Inte min annons - men ev min blivande klänning??? Mina favorit alla kategorier är "plattan" tunikan - men kommer inte ihåg vad den heter, typ X-stich eller dyligt?
    HA!!Har läst hennes info om kopior nu o det sista stämde ju med min bok, att det var två "tomma" sidor i den.
    Känns bra för min känslaa att jag blivit lurad!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna