• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Pokergirl
    Bina skrev 2009-06-07 22:08:49 följande:
    Hmmm ... det är Almost black jag har också.. knepigt. (men jag vet ju att det är ett original jag har så det är inte kopia-noppor)
    Märkligt! Min är också garanterat äkta, köpt i butik här i stan. Kanske jag inte använt min tillräckligt flitigt.
  • Siabellon
    Sommarbebben skrev 2009-06-07 22:11:01 följande:
    Var och klämde lite på den tröjan när den kom i höstas. Dock tyckte jag att den "klia" det lilla jag pröva den i provrummet. Någon här inne som har erfarenhet av den? Förbaskat snygg är den i alla fall! Förlåt mina stavfel - skriver lite för snabbt ibland ser jag!
    Jo, den kliar som 17! o när den är så varm så är det svårt att ha nåt mer täckande under utan att svettas ihjäl.
    (har alltså försökt ha den på mig trots att den sitter förjävligt på mig)
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-07 22:16:07 följande:
    Jo, den kliar som 17! o när den är så varm så är det svårt att ha nåt mer täckande under utan att svettas ihjäl.(har alltså försökt ha den på mig trots att den sitter förjävligt på mig)
    *garvar* Den har man ju varit med om. Plågat sig i ull en hel dag på jobbet bara för att man ska se så piffig ut. Men vad katten - du var ju förmodligen grymt snygg
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-07 22:17:31 följande:
    *garvar* Den har man ju varit med om. Plågat sig i ull en hel dag på jobbet bara för att man ska se så piffig ut. Men vad katten - du var ju förmodligen grymt snygg
  • Bina
    Sommarbebben skrev 2009-06-07 22:12:55 följande:
    www.tradera.com/Odd-molly-tunika-klanning-stl... Det var typ den här modellen som är min favorit alla kategorier!!! Inte min annons - och inte min tunika heller! (Men min favvis modell!)
    Jag har en såndära men marinblå.. och jag är inte helt säker på att jag trivs med den även om jag tycker den är ursnygg. Knasigt det kan vara!
  • Bina
    Sommarbebben skrev 2009-06-07 22:15:48 följande:
    Den här var nog bland det snyggaste jag sett på länge! www.tradera.com/Odd-Molly-ljuvlig-klanning-st... Synd det var helt fel strl för mig! Usch - nu får jag sluta mailbomba tråden - förlåt! ....Eller inte....
    Sluta aldrig spamma OddMolly-tråden.. det är trevligt att vi fått lite snurr och har hittat varandra
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-07 22:17:31 följande:
    Skall man vara fin får man lida pin nejdå.. men är den så hemsk säger ni? Jag kan känna av ullen men inte så att jag döör av klåda.
  • villemina
    Sommarbebben skrev 2009-06-07 22:15:48 följande:
    Den här var nog bland det snyggaste jag sett på länge!www.tradera.com/Odd-Molly-ljuvlig-klanning-st...Synd det var helt fel strl för mig!Usch - nu får jag sluta mailbomba tråden - förlåt! ....Eller inte....
    Guuuuud vad snygg!!! För liten för mig... Annars hade jag budat så tangenterna rök...
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna