• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon
    Bina skrev 2009-06-08 07:14:13 följande:
    Härligt - här skiner solen men det är ungefär noll chans till utevistelse för mig idag. Jobb först... sen iväg på anställningsintervju för ett annat jobb.. Det vill till att inte vara överdressad.. blir nog jeans, poplin frilled blouse s/s rosa och Lovely knit marin med rosa knytband då.. Frågan är bara hur klädseln skall vara fram dit. (I-landsbekymmer men trevliga såna) ♥ Ha en härlig dag alla Molly-kära! ♥
    Lycka till på intervjun!
    Själv ska jag sitta hemma o vänta på paket fr Mathilde! *klappar händer av förtjusning*

bra tips med att ringa o lägga undan - ska nog göra så!

Soligt här med. härligt!

Såg ni föresten på Bambis blogg att det kommer lite bruna grejor t hösten. Jag är gillar verkligen brunt så det gäller att börja spara pengar t höstkollektionen kommer..
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-08 08:05:55 följande:
    Lycka till på intervjun! Själv ska jag sitta hemma o vänta på paket fr Mathilde! *klappar händer av förtjusning* bra tips med att ringa o lägga undan - ska nog göra så! Soligt här med. härligt! Såg ni föresten på Bambis blogg att det kommer lite bruna grejor t hösten. Jag är gillar verkligen brunt så det gäller att börja spara pengar t höstkollektionen kommer..
    Jaa jag hoppas också på inte mindre än två molly-paket idag iiiiih..

Brunt är väldigt fint och för något år sedan var min garderob genomsyrad av just brunt.. jag ser fram emot en Odd brun Molly
  • Bina

Siabellon.. berätta gärna hur ditt paket från Mathilde var packat.. mitt var med enbart silkespapper och presentpapper - behöver jag säga att det var hål rakt in? (jag mailade om detta + att tagsen var bortplockade men inga svar ... jag ids inte ringa men jag kände mig lite gnällo när det kom)

• Pokergirl

Bina: Lycka till på intervjun! Den tröjan är superbekväm, men jag tycker den är för varm numera. Vet inte om det beror på graviditeten eller sommaren men jag gissa på det förstnämnda.

Siabellon: Den bruna från höstkollektionen var helt ljuvlig, jag vill också ha access och kunna smygkika på höstkollektionen.

Ingen som sett till några extrapriser denna vecka?

• Puffig Pingla
    Pokergirl skrev 2009-06-08 09:58:51 följande:
    Bina: Lycka till på intervjun! Den tröjan är superbekväm, men jag tycker den är för varm numera. Vet inte om det beror på graviditeten eller sommaren men jag gissa på det förstnämnda.   Siabellon: Den bruna från höstkollektionen var helt ljuvlig, jag vill också ha access och kunna smygkika på höstkollektionen.Ingen som sett till några extrapriser denna vecka?
    Jo, jag flaggade ju igår för butikcha.dk/catalog . Men de ligger i Danmark så det blir ju lite dyrare frakt. Å andra sidan har de 20% .
  • Siabellon

Bina: rapport om förpackning kommer!

ang rabatter så har mama o tintin nån grej ihop. 15% om man är helårsprenumerant. tror koden är mama men är inte säker. vet inte heller om man behöver skriva nåt pren.nr när manväl beställer då jag inte gjort nån med rabatten. men man går iaf in på sin anv o fyller i ev kod. sen ligger den där tills den går ut eller en best görs.
    om inte koden funkar så säg till ska jag rota fram tidningen o kolla igen.

• pepparkakan

är det ngn som vet var jag kan få atg på en tenfold knit beige, bomull från tid kollektioner>? Vill Inte att det står OM på hela ryggen.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna