• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-07 22:13:17 följande:
    Märkligt! Min är också garanterat äkta, köpt i butik här i stan. Kanske jag inte använt min tillräckligt flitigt.
    Det är väl jag som är för tjock som lurvar upp bomullen så den kan noppa sig. (ja jag är kanske petig när jag hittat 5-10 noppor)
  • Bina
    villemina skrev 2009-06-07 22:32:00 följande:
    Den här var nog bland det snyggaste jag sett på länge!www.tradera.com/Odd-Molly-ljuvlig-klanning-s
    t...Synd det var helt fel strl för mig!Usch - nu får jag sluta mailbomba tråden - förlåt! ....Eller inte.... Guuuuud vad snygg!!! För liten för mig... Annars hade jag budat så tangenterna rök...
    Supersöt!
  • Puffig Pingla
    Sommarbebben skrev 2009-06-07 22:15:48 följande:
    Den här var nog bland det snyggaste jag sett på länge!www.tradera.com/Odd-Molly-ljuvlig-klanning-st...Synd det var helt fel strl för mig!Usch - nu får jag sluta mailbomba tråden - förlåt! ....Eller inte....
    Supersöt! Man kanske skulle kunna ha den som benvärmare (sa hon som är en strl 4+) .
  • Siabellon

Såg ni på fyran när Kristin Kaspersen hade på sig den fina livefirst dressen då? Med liten puffärm -så himla söt så jag bara smälter. inte kristin utan klänningen alltså. men den har väl säkert alla ni redan......jag tänker INTE köpa en till omlott. förra årets(heter den Puppasilk?) blir jag knäpp på, får aldrig till knytet snyggt.

• Siabellon

nån som vet var man kan få tag på en cupcake longtop purple lr dark blue strl 3? 2 skulle kunna gå om ärmarna töjer sig lika mycket som i kortärmsvarianten..

eller tror ni man kan skicka in gubben på mathilde i veckan med en lapp han kan sticka åt personalen? han ska på kurs t sthlm hela veckan o det vore ju smidigt om han kunde.

• Pokergirl
    Siabellon skrev 2009-06-07 22:48:23 följande:
    Såg ni på fyran när Kristin Kaspersen hade på sig den fina livefirst dressen då? Med liten puffärm -så himla söt så jag bara smälter. inte kristin utan klänningen alltså. men den har väl säkert alla ni redan......jag tänker INTE köpa en till omlott. förra årets(heter den Puppasilk?) blir jag knäpp på, får aldrig till knytet snyggt.
    Åh, jag såg den, helt bedårande! Heter alltså livefirst, har inte sett den tidigare. Var den från vårens kollektion?
  • Siabellon

sommarkollektionen tror jag. finns i rosa också. den är så fin med hålmönstret! VILL HA!men ändå inte

• Kajsan

*Läser och läser men har inget att tillägga *

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Sommarbebben

Nu skall den här gå och lägga sig och drömma ljuva Mollydrömmar!
    Ps - jag har livefirst tunikan i rosa - och den är skitläcker - dock en sådan rosa färg att man måste "känna sig på humör" - om du förstår hur jag menar!

Sweet Molly dreams!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna