• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Audrey Will
    Stargirl skrev 2009-07-14 16:53:06 följande:
    Oj oj...längtar till på fredag att hämta ut min!Men blir orolig....iofs är en 1:a stora på mig men tänk om den inte passar. *snyft* Tiden får visa. Hoppas jag blir lika nöjd som du.
    Men om du beställt 1:a och 1:or vanligtvis är stora på dig tror jag den kommer sitta perfekt!
  • Skrutteruttan
    Audrey Will skrev 2009-07-14 16:41:17 följande:
    Hemma med min nya bebis - Taradiddlen! Den är verkligen enormt vacker, helt klart det vackraste OM-plagg jag äger. Utan tvekan den minsta 3:a jag någonsin provat, uppskattar den som en perfekt 38:a, och det är ju litet för en 3:a! Den är som klippt och skuren för mig, tack gode gud jag inte tog en 2:a, hade aldrig gått.Det enda som oroar mig en smula är att dragkedjan i sidan är trög som fan. Fastnar hela tiden och man får lirka försiktigt.Powder är ju helt klart mörkare i verkligheten än på pressbilderna där den ser så blek ut. Den är som milt gammelrosa. PPP - ja just det, din kamera är ju på rymmen, synd!! Ska bli kul att höra vad du tycker om Full embroided du beställde, den ser asmysig ut!Stargirl - Wow vad fin du är i din Superpleated, superfräscht!!
    Jag vågade inte dra upp dragkedjan när klänningen var på, min man lirkade och lirkade men till slut bestämde jag mig för att inte använda den...drar hela klänningen över huvudet istället...

Idag kom mina kläder från tintinstyle..bilder i bildtråden...Vad tycker ni?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Stargirl
    Audrey Will skrev 2009-07-14 17:44:09 följande:
    Men om du beställt 1:a och 1:or vanligtvis är stora på dig tror jag den kommer sitta perfekt!
    Jag hoppas det. Är 0:a vanligtvis men på koftor går jag upp en stl så man kan ha en blus under och att ärmarna är extra långa. Det är härligt på koftor tycker jag
    Även Make out dres sär en 1:a då den var lite tight över ryggen.
  • Stargirl
    Skrutteruttan skrev 2009-07-14 18:26:44 följande:
    Jag vågade inte dra upp dragkedjan när klänningen var på, min man lirkade och lirkade men till slut bestämde jag mig för att inte använda den...drar hela klänningen över huvudet istället...Idag kom mina kläder från tintinstyle..bilder i bildtråden...Vad tycker ni?
    Hur fint som helst!! Den blå randiga lovlier knit är så fiiiin! Det andra oxå. Hur fint som helst. Man kan inte sluta när man väl bilvit biten av odd molly flugan
  • Skrutteruttan
    Stargirl skrev 2009-07-14 18:41:35 följande:
    Hur fint som helst!! Den blå randiga lovlier knit är så fiiiin! Det andra oxå. Hur fint som helst. Man kan inte sluta när man väl bilvit biten av odd molly flugan
    Alltså, nu vill jag ha massor...den fina chocolate-klänningen (har inte lärt mig namnen än....) i bambis blogg...och förstås den där nya blusen för 2200 som så många pratar om...i almost black...måste råna en bank {#lang_emotions_surprised}
  • Stargirl
    Skrutteruttan skrev 2009-07-14 18:47:27 följande:
    Alltså, nu vill jag ha massor...den fina chocolate-klänningen (har inte lärt mig namnen än....) i bambis blogg...och förstås den där nya blusen för 2200 som så många pratar om...i almost black...måste råna en bank
    Ja det tar ett tag att lära sig namnen och numrena men jag har "samlat" Odd Molly sedan jan/feb detta året. Innan dess köpte jag ett plagg då och då. Jag lägger upp dagens OM outfit varje dag på bloggen (använder mest bara OM)
  • Skrutteruttan
    Jag menar Indy och Native {#lang_emotions_smile}

Använder du bara Odd Molly? Jag pendlar så förbaskat i vikt så jag har ingen lust att köpa nederdelar...överdelar är lättare tycker jag...
  • NewYorker
    Skrutteruttan skrev 2009-07-14 18:26:44 följande:
    Jag vågade inte dra upp dragkedjan när klänningen var på, min man lirkade och lirkade men till slut bestämde jag mig för att inte använda den...drar hela klänningen över huvudet istället...Idag kom mina kläder från tintinstyle..bilder i bildtråden...Vad tycker ni?
    Oj, vad snyggt! Du skulle bergis vara jättefin även i Native och Indy ...

Jag väntar ivrigt på att min Native skall anlända med posten - har slagit upp ett litet läger vid brevlådan, faktiskt, eftersom jag väntar på inte mindre än SEX Odd Molly-plagg!!!

Hurra!
  • freemind
    Skrutteruttan skrev 2009-07-14 19:06:43 följande:
    Jag menar Indy och Native Använder du bara Odd Molly? Jag pendlar så förbaskat i vikt så jag har ingen lust att köpa nederdelar...överdelar är lättare tycker jag...
    Du är jättefin i dina nya plagg!
  • Stargirl
    Skrutteruttan skrev 2009-07-14 19:06:43 följande:
    Jag menar Indy och Native Använder du bara Odd Molly? Jag pendlar så förbaskat i vikt så jag har ingen lust att köpa nederdelar...överdelar är lättare tycker jag...
    I stort sett bara OM Men nederdelar föredrar jag ngt mer neutralt än vad OM (oftast) har eller jeans. Men nu har jag själv gått upp i vikt så märker hur det slår på just nederdelar....man får ju inte på sig byxor när man bara gått upp ett par kg ( efter en lång tids sjukdom är jag bättre och äter mer = går upp i vikt)

Häromdagen målade vi huset, då vågade jag inte ha OM då jag var rädd att få färg på mig. Tur det för dottern förstörde sin fina Molo klänning med Falu röd färg *s*
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna