• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-14 12:01:36 följande:
    Fields of Lace har anlänt! *förälskad*PPP - Kobjällra
    Har insett att jag har köpt för stor FoL (Fields of Lace). Märkte inte ens att det satt ett blixtlås i sidan förrän någon i tråden nämnde det. Borde ha tagit en 3a för nu får jag värsta turnyren på rumpan och för en med mycket "junk in the trunk" behövs lixom inte det ovanpå.

*plingeplong*

Ps. klart du ska tjacka både en spoiler underdress och en private. Funkar till det mesta.
  • Mamma2001

NÄR ska man sluta sitta och titta på Odd Mollys hemsida och längta efter något nytt? Fyyy vilket beroende!

• Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 12:11:30 följande:
    Har insett att jag har köpt för stor FoL (Fields of Lace). Märkte inte ens att det satt ett blixtlås i sidan förrän någon i tråden nämnde det. Borde ha tagit en 3a för nu får jag värsta turnyren på rumpan och för en med mycket "junk in the trunk" behövs lixom inte det ovanpå.*plingeplong* Ps. klart du ska tjacka både en spoiler underdress och en private. Funkar till det mesta.
    Ja den är verkligen rymlig - glad jag bara tog en 2:a, annars hade jag drunknat i den. Har de 3:a kvar på Mathilde (va det du köpte den va?) så du kan byta tror du?

Min käre far var här när Fieldsen anlände och jag drog på mig den direkt.
    -"Är det In Wear"? frågade han. (Ica Maxis eget klädmärke, det enda han kan )
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-14 13:02:31 följande:
    Ja den är verkligen rymlig - glad jag bara tog en 2:a, annars hade jag drunknat i den. Har de 3:a kvar på Mathilde (va det du köpte den va?) så du kan byta tror du?Min käre far var här när Fieldsen anlände och jag drog på mig den direkt. -"Är det In Wear"? frågade han. (Ica Maxis eget klädmärke, det enda han kan )
    Ica Maxi

Bra idé. De har inte bytesrätt på rean men de brukar ju vara grymt flexibla. Ska testa.
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 13:06:06 följande:
    Ica Maxi Bra idé. De har inte bytesrätt på rean men de brukar ju vara grymt flexibla. Ska testa.
    Det borde ju verkligen inte vara några problem att bara byta en storlek.. Hoppas det går!
  • NewYorker

Gjorde precis en plastic burnout på shirtstory.eu. Skulle kunnat handla mycket mer på både rea och i outleten, men fick hedja mig ...

Shoppade dock en vit bubbles dress för 69 euro, en chalk tenfold knit för 89 euro och en kulti bag i grönt för 79 euro ...

Någon frakt blebv inte jag heller debiterad ...

Yippieeee!!!

• NewYorker
    Mabimao skrev 2009-07-14 01:15:19 följande:
    HJÄLP!!!!!!!!Jag har precis, utan att fatta ett ord tyska, beställt två linnen, en 4 Continent X-Stitch Dress Bronze och en Makeout Blouse Dark Pink för drygt 2100 kr.Va? Tunikan för 770 kr!!! FYND! (den var på outlet.)Linnena 319 kr och blusen 759(om jag tar 1 Euro gånger 11 kr.)Det har dragits från kontot men ingen frakt. Undrar om frakt försvinner om ordern överstiger viss summa.JAG SKULLE JU INTE HANDLA MER NU!!!!!!!!!!Känns som om detta kan gå hur som helst. Vet knappt vad jag fyllt i.Men om plaggen inte passar tror jag som sagt att andra hands marknaden tar hand om dessa plagg.Nu skall jag försöka sova. Godnatt!!!!
    Ååååh, den där 4 continent i bronze har jag sökt efter hur länge som helst. Den dyker aldrig upp på T, och shirtstory hade den bara i en 2a, och jag behöver en 3a ...

Lyllos dig!

Fast jag lyckades ju tröstshoppa lite annat ...
  • Puffig Pingla
    alias skrev 2009-07-14 13:33:14 följande:
    Gjorde precis en plastic burnout på shirtstory.eu. Skulle kunnat handla mycket mer på både rea och i outleten, men fick hedja mig ...Shoppade dock en vit bubbles dress för 69 euro, en chalk tenfold knit för 89 euro och en kulti bag i grönt för 79 euro ...Någon frakt blebv inte jag heller debiterad ...Yippieeee!!!
    *svimmar av avundsjuka*

Ni inser väl att jag håller på att explodera av återhållet shoppingsug här.
  • Audrey Will

Ja jisses.. den tyska sidan är ju livsfarlig! Nu ska jag snart åka och hämta ut min Taradiddle från Ajabaja, tjohoo!

Förresten, jag vet att den inte är så poppis, men är det inte lite konstigt att Countrydreams inte fått in ett enda nytt plagg från Pre Fall? Hon skulle ha ett av de största sortimentet sa hon!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna