• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Stargirl
    Mamma2001 skrev 2009-07-14 16:39:16 följande:
    Kanske får bli en sväng på fredag då !?
    Ja men vi kan ju gå tillsammans. Påminn mig bara om att inte handla ngt *s*
  • Audrey Will

Hemma med min nya bebis - Taradiddlen! Den är verkligen enormt vacker, helt klart det vackraste OM-plagg jag äger. Utan tvekan den minsta 3:a jag någonsin provat, uppskattar den som en perfekt 38:a, och det är ju litet för en 3:a! Den är som klippt och skuren för mig, tack gode gud jag inte tog en 2:a, hade aldrig gått.
    Det enda som oroar mig en smula är att dragkedjan i sidan är trög som fan. Fastnar hela tiden och man får lirka försiktigt.
    Powder är ju helt klart mörkare i verkligheten än på pressbilderna där den ser så blek ut. Den är som milt gammelrosa.

PPP - ja just det, din kamera är ju på rymmen, synd!! Ska bli kul att höra vad du tycker om Full embroided du beställde, den ser asmysig ut!

Stargirl - Wow vad fin du är i din Superpleated, superfräscht!!

• Stargirl
    Mamma2001 skrev 2009-07-14 16:39:16 följande:
    Kanske får bli en sväng på fredag då !?
    Har du ingen superplated så måste du testa den i butiken. Den är absolut underbar!
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 11:35:13 följande:
    Men det finns ju en låg modell .De klapprar, gnisslar och knarrar. Kollegorna på jobbet ser det som en sorts kobjällra; de vet var jag är.
    Jag hörs oxå på jobbet när jag kommer. Men inget man stör sig själv på.......
  • Mabimao
    alias skrev 2009-07-14 13:55:59 följande:
    Ååååh, den där 4 continent i bronze har jag sökt efter hur länge som helst. Den dyker aldrig upp på T, och shirtstory hade den bara i en 2a, och jag behöver en 3a ...Lyllos dig!Fast jag lyckades ju tröstshoppa lite annat ...
    Eller hur...hur kunde den vara kvar? Jag har ju 3:a egentligen men just denna behöver jag 4:a på, annars kläms tuttarna sönder HiHi.
    Jag blev inte debiterad frakt heller........
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 14:47:37 följande:
    Har fått SMS om min livealot och klänning oxå. Hurra! Upphämtning på hemvägen.Sen har jag fått ok från Mathilde att byta min FoL till en 3:a. Gulle dem!!!!
    They are lovely!!!!
  • Mamma2001
    Stargirl skrev 2009-07-14 16:41:15 följande:
    Ja men vi kan ju gå tillsammans. Påminn mig bara om att inte handla ngt *s*
    Ja absolut! "Lovar" att påminna dig.. Försöker göra så till mig själv ibland med... Men då får man tankarna på annat!
  • Mamma2001
    Stargirl skrev 2009-07-14 16:41:45 följande:
    Har du ingen superplated så måste du testa den i butiken. Den är absolut underbar!
    Näe den har jag inte... Här testas aldrig, utan bara köps
  • Stargirl
    Audrey Will skrev 2009-07-14 16:41:17 följande:
    Hemma med min nya bebis - Taradiddlen! Den är verkligen enormt vacker, helt klart det vackraste OM-plagg jag äger. Utan tvekan den minsta 3:a jag någonsin provat, uppskattar den som en perfekt 38:a, och det är ju litet för en 3:a! Den är som klippt och skuren för mig, tack gode gud jag inte tog en 2:a, hade aldrig gått.Det enda som oroar mig en smula är att dragkedjan i sidan är trög som fan. Fastnar hela tiden och man får lirka försiktigt.Powder är ju helt klart mörkare i verkligheten än på pressbilderna där den ser så blek ut. Den är som milt gammelrosa. PPP - ja just det, din kamera är ju på rymmen, synd!! Ska bli kul att höra vad du tycker om Full embroided du beställde, den ser asmysig ut!Stargirl - Wow vad fin du är i din Superpleated, superfräscht!!
    Oj oj...längtar till på fredag att hämta ut min!
    Men blir orolig....iofs är en 1:a stora på mig men tänk om den inte passar. *snyft* Tiden får visa. Hoppas jag blir lika nöjd som du.
  • Duntoffla
    Innerjoin skrev 2009-07-14 11:31:38 följande:
    Kommer ju till Sthlm i morgon, tänkte passa på att prova en del OM plagg mest för att veta hur de är i storlekarna...Har de Grandmas coat, Tenfold knit, Lovely knit, Lovealot blouse i Odd Mollybutiken, eller finns de även på Mathilde och Åhlens?
    Grandmas och Lovely knit har de i OM-butiken i alla fall.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna