• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 21:29:28 följande:
    Jag har ankfötter i strl 40/41 och har 41 i mina peeptoes och de är perfekta.
    Ok, så då bör jag ta 40 med andra ord. Eller kanske tom 41 när jag tänker efter. Mina fötter har liksom ökat lite
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-14 21:33:39 följande:
    Ok, så då bör jag ta 40 med andra ord. Eller kanske tom 41 när jag tänker efter. Mina fötter har liksom ökat lite
    Näe, inte 41, de töjer sig. Mina kändes lite för små i fram när jag köpte dem men efter en timme med strumpor sitter de som en smäck.
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 21:37:09 följande:
    Näe, inte 41, de töjer sig. Mina kändes lite för små i fram när jag köpte dem men efter en timme med strumpor sitter de som en smäck.
    Ok.  Jag ska fundera lite. Fanns flera modeller som var snygga. Sen hittade jag även Torpatoffeln som har liknande modeller fast billigare. Sorry för OT...
  • Skrutteruttan
    Duntoffla skrev 2009-07-14 20:50:40 följande:
    Skrutteruttan- vet inte om du minns mig från dansktråden? Hur som helst så är du superfin i dina OM-plagg! Måste även fråga var du har köpt de fina träskorna? De ser supersöta ut.
    Absolut, visst minns jag dig!!!!Träskorna är från Smultrongården utanför Örebro, där jag köper mina Odd Molly med...man kan även söka på estiliodesign.se tror jag...
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2009-07-14 21:33:39 följande:
    Just slip in superhigh är små, eller snarare trånga tycker jag.
    Där har jag 41 fast jag annars alltid har 39/40...
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Skrutteruttan
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 20:58:49 följande:
    Men geeeeeeeeeeeeeeee!!!! Så snygg du blev i dem....Helt rätt färg på Taradiddlen. Och lovlier kniten blev jättefin oxå.Jag kommer aldrig bli en Taradiddle-girl. Är för muskulös *öhum* eller nåt .
    Gillar den jättemycket, mannen tyckte den var superfin också *lite fransk adelsdam*...jag är ju annars en jeanstjej, men nu har de där förbaskade extrakilona satt sig så att jag INTE kan ha några jeans och jag vill inte köpa nya i större storlek....kanske att jag tar tag i det till hösten eller så blir det nya underdelar då...men klänningen är i alla fall rar, skall nog ha den på torsdag när jag skall ut och äta med min far...
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-14 20:50:40 följande:
    Skrutteruttan- vet inte om du minns mig från dansktråden? Hur som helst så är du superfin i dina OM-plagg! Måste även fråga var du har köpt de fina träskorna? De ser supersöta ut.
    Calou väl?
  • Duntoffla
    Skrutteruttan skrev 2009-07-14 21:50:32 följande:
    Absolut, visst minns jag dig!!!!Träskorna är från Smultrongården utanför Örebro, där jag köper mina Odd Molly med...man kan även söka på estiliodesign.se tror jag...
    Åh vilka fina! Så nu måste jag till Örebro också Minns du vad de kostar?
    Kajsan skrev 2009-07-14 21:51:18 följande:
    Just slip in superhigh är små, eller snarare trånga tycker jag. Där har jag 41 fast jag annars alltid har 39/40...
    Amen heej! Det verkar som om många av oss rör sig i samma trådar Allt bra?
    Har inte sett dig bland pölsekärringarna på länge.

Tack för rådet ang skorna. *funderar vidare*
  • freemind

Höstnyhet på tv just nu!
    #58 A-one Silk Strap Dress in Royal
    Viktoriastipendiaten :)

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna