• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • elma

oh, jag är så kluven vad jag skall göra med min dudetteklänning....hade nästan bestämt mig för att sälja den, men så sitter jag här och surfar runt och hittar bilder som är så fina. På flera stycken har jag sett att den bärs med en underkjol. Se exempelvis:
    malenami.com/odd-molly-2/

Ni inbitna mollyister, jag vill ha tips på vad jag kan ha under!

• Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-07-15 17:07:21 följande:
    Ohoooo, vi lever på hoppet Om du åker via Arlanda så har de iaf Odd Molly där. Den butiken verkar ha rea mest hela tiden.
    Har de Odd Molly på ARlanda??*bryter i hop o gråter i en stor hög*
    JAg som just varit där o vi som blev försenad o hade hur mycket dötid som helst........

FAAAA*!

Men mitt paket väntar på mig när jag kommer hem åtminstone. måste bara pung aut med 4500 innan det är i mina händer..Taradiddle o Full smocken!Lalalala
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-15 20:19:35 följande:
    Har de Odd Molly på ARlanda??*bryter i hop o gråter i en stor hög*JAg som just varit där o vi som blev försenad o hade hur mycket dötid som helst........FAAAA*! Men mitt paket väntar på mig när jag kommer hem åtminstone. måste bara pung aut med 4500 innan det är i mina händer..Taradiddle o Full smocken!Lalalala
    Men du skämtar!!! Hur kan du missa att dammsuga butikerna i taxfreen??? Jag är ju där nästan en gång/mån men jag prioriterar att sova på morgonen så jag måste alltid springa förbi den . Kallas snedprioriteringar.

Fast du, har för mig att det är ok att handla på hemvägen oxå. Du kan ju kila förbi och fråga.
  • Puffig Pingla
    Har de Odd Molly på ARlanda??*bryter i hop o gråter i en stor hög*JAg som just varit där o vi som blev försenad o hade hur mycket dötid som helst........FAAAA*! Men mitt paket väntar på mig när jag kommer hem åtminstone. måste bara pung aut med 4500 innan det är i mina händer..Taradiddle o Full smocken!Lalalala
    Men du skämtar!!! Hur kan du missa att dammsuga butikerna i taxfreen??? Jag är ju där nästan en gång/mån men jag prioriterar att sova på morgonen så jag måste alltid springa förbi den . Kallas snedprioriteringar.

Fast du, har för mig att det är ok att handla på hemvägen oxå. Du kan ju kila förbi och fråga.
  • Puffig Pingla
    måste bara pung aut med 4500 innan det är i mina händer..Taradiddle o Full smocken!Lalalala
    Vi kan starta en full emb smock sen. 15 mollyister i chockladbruna fjärilsklänningar
  • Mabimao

Jag köpte en tenfold knit på T igår och är nu lite orolig över storlek.
    Jag köpte en i stl 3 och den är i bomull.
    Är det som med lovely knit?
    Jag har 3 på den i bomull men behöver 4 i ull.
    Har någon en tenfold bomull? Storlek? Stor-liten?

• Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-07-15 20:28:51 följande:
    Vi kan starta en full emb smock sen. 15 mollyister i chockladbruna fjärilsklänningar
    Maken sa det också, alltså att han tror man kan kolla om det funkar att handla när man kommer hem. Låter lockande med en vild 2 åring som tillbringat 4 timmar nerklämd i en stol, en make som vet att han ska köra bil nästan 3 timmar med en vild 2åring som suttit nerklämd i en.......bla bla bla etc.
    Ja vi får se.

Tänkte också på den bruna klänningen. skulle det inte vara rätt kul att alla som ska med på träffen som har en sån har dem på sig. vilket ämne för diskussioner. både för oss och för de som vi passerar på the mollywalk.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-15 20:38:39 följande:
    Jag köpte en tenfold knit på T igår och är nu lite orolig över storlek.Jag köpte en i stl 3 och den är i bomull.Är det som med lovely knit?Jag har 3 på den i bomull men behöver 4 i ull.Har någon en tenfold bomull? Storlek? Stor-liten?
    Tror du gjorde helt rätt.
    Jag tycker bomullen är större än ull i båda koftorna men de finns de som säger tvärtom, som vanligt.
  • Stargirl
    Mabimao skrev 2009-07-15 20:38:39 följande:
    Jag köpte en tenfold knit på T igår och är nu lite orolig över storlek.Jag köpte en i stl 3 och den är i bomull.Är det som med lovely knit?Jag har 3 på den i bomull men behöver 4 i ull.Har någon en tenfold bomull? Storlek? Stor-liten?
    Stl, normal. Men smalare i modellen än Lov

Smalare i modellen men inte liten. Jag är en 0:a men köper alltid koftorna en stl större så de är rymliga och att man kan ha en blus under.
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-15 20:41:50 följande:
    Maken sa det också, alltså att han tror man kan kolla om det funkar att handla när man kommer hem. Låter lockande med en vild 2 åring som tillbringat 4 timmar nerklämd i en stol, en make som vet att han ska köra bil nästan 3 timmar med en vild 2åring som suttit nerklämd i en.......bla bla bla etc. Ja vi får se. Tänkte också på den bruna klänningen. skulle det inte vara rätt kul att alla som ska med på träffen som har en sån har dem på sig. vilket ämne för diskussioner. både för oss och för de som vi passerar på the mollywalk.
    Men alla barnen och maken måste ju kissas innan ni ska åka den jääääääääättelånga vägen till kalfjället. Det måste iaf ge dig en kvart att shoppa. Det finns karta på Arlandas hemsida.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna