• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-15 20:42:07 följande:
    Tror du gjorde helt rätt. Jag tycker bomullen är större än ull i båda koftorna men de finns de som säger tvärtom, som vanligt.
    Ja, jag hoppas du har rätt. Det är ju för sent nu hur som helst. Hoppas den passar....
    Verkar vara användbar till det mesta.
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-07-15 20:42:07 följande:
    Tror du gjorde helt rätt. Jag tycker bomullen är större än ull i båda koftorna men de finns de som säger tvärtom, som vanligt.
    Jag tycker mina ull vs bomull koftorna är lika i stl. Men ullkoftan är för stiksig och varm att den aldrig används...har funderat på att sälja....men kan inte
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-07-15 20:44:46 följande:
    Men alla barnen och maken måste ju kissas innan ni ska åka den jääääääääättelånga vägen till kalfjället. Det måste iaf ge dig en kvart att shoppa. Det finns karta på Arlandas hemsida.
    Gullpingla!!!
  • elma

Ni som varit på Kosta outlet, fanns tenfold knit i både ull och bomull där? Eller är det någon som vet någon webshop som har bomullen på rea???

• karrokj

Är det någon som beställt något från fittsandcompany.com?

Jag hittade där den rosa Tenfold Knit i rosa som jag letat efter. Jag har varit i kontakt med dem där och de skickar till Sverige, men vet inte fraktkostnad och betalat man tull?

Tenfold i bomull kostar 134 USD och det blir ungefär 1070 kr, helt ok och det finns mycket annat man skulle vilja ha...

• Mabimao

Har ni sett säljaren Cloepatra555 på T? Affär? Massa plagg och massa sålda.

• Puffig Pingla
    karrokj skrev 2009-07-15 21:22:56 följande:
    Är det någon som beställt något från fittsandcompany.com?Jag hittade där den rosa Tenfold Knit i rosa som jag letat efter. Jag har varit i kontakt med dem där och de skickar till Sverige, men vet inte fraktkostnad och betalat man tull?Tenfold i bomull kostar 134 USD och det blir ungefär 1070 kr, helt ok och det finns mycket annat man skulle vilja ha...
    Tror att Freemind har beställt därifrån och att hon var nöjd.
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-15 21:59:39 följande:
    Tror att Freemind har beställt därifrån och att hon var nöjd.
    Hihihi... nä, jag har aldrig beställt därifrån. Jag har varit på väg flera gånger.
  • freemind
    freemind skrev 2009-07-15 23:03:15 följande:
    Hihihi... nä, jag har aldrig beställt därifrån. Jag har varit på väg flera gånger.
    fast jag har hört flera som varit nöjda, be henne skriva "gift" på paketet så slipper du (med största sannolikhet) tullen.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna