• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Sara Mia

Tack för tipsen. jag förstår att det blir svårt att hitta en FoL nu, men jag ringer både Mathilde + Wink imorgon så får vi se. Ifall jag har tur blir det en triss-lott också..
    Elma jag hör av mig om de har några. annars dyker det säkert upp någon på tradera längre fram. Vet någon om även Wink skickar.?Jag bor nämligen i Gävle

• Sara Mia

Även chalk storlek 0 kan jag tänka mig, fast helst den vita

• Puffig Pingla
    Sara Mia skrev 2009-07-16 21:17:22 följande:
    Även chalk storlek 0 kan jag tänka mig, fast helst den vita
    Den vita är ju "limited edition" så den har gjorts i begränsad upplaga och kan därmed vara svår att få tag på.

Kan du tänka dig en 1:a så skrev Bambi att Pure & Simple hade en vit kvar idag.
  • NewYorker

Begäret blev mig övermäktigt - jag har precis beställt en vit fields of lace dress från deepfling. Inte billigt - men vad gör man inte.
    Har nu sett även PowerPuffPingla och Bambi i sina, blev helt galen ...

Men nu är jag nöjd!

• Sara Mia

Jag måste nog ha en 0 eftersom alla verkar få gå ner en storlek på denna om dne ska sitta någorlunda och få plats under en Molly-kofta. Tack för tipsen så länge. Jag letar även runt lite mer internationellt på nätet, men det verkar svårt även där. Hittade däremot en australiensisk butik med lite rea på äldre kollektioner tex. de fina fårskinnsjackorna. Men tyvärr är ju även rea lite saftigt för dem. Men titta kostar ju inget. www.fifiluxe.com Obs! att priserna är i australiensiska dollar. Frakten har jag inte koll på just nu.

• karrokj

Sara Mia skrev 2009-07-16 21:53:37 följande:

Jag måste nog ha en 0 eftersom alla verkar få gå ner en storlek på denna om dne ska sitta någorlunda och få plats under en Molly-kofta. Tack för tipsen så länge. Jag letar även runt lite mer internationellt på nätet, men det verkar svårt även där. Hittade däremot en australiensisk butik med lite rea på äldre kollektioner tex. de fina fårskinnsjackorna. Men tyvärr är ju även rea lite saftigt för dem. Men titta kostar ju inget. www.fifiluxe.com Obs! att priserna är i australiensiska dollar. Frakten har jag inte koll på just nu.
    Tack för det tipset! Så fin den vita "spencer topen" var och den rosa kniten... Helt ok pris också... Frakten var 35AUD så cirka 170 kr...
  • Milliemolly
    pumbalumba skrev 2009-07-16 16:08:16 följande:
    Fick äntligen min Lovely knit som jag ringde och beställde från Mathilde. Tyvärr kom inte min Crochet Lovely knit, den var slut Men de är ju verkligen super trevliga där.I alla fall om någon springer på en Crochet lovely knit eller grandma's i strlk 4 så säg gärna till. Har fått sådana cravings efter Om. Ska inte kolla i era fina Bloggar och inte heller på några nät sidor Kollade in på OM hemsida och hittade massor av fint jag vill ha. Vet ni om alla underbara plagg har släppts i Sverige?
    Kosta outlet har Crochet-koftan med 40%. Fanns i chalk och lila. De hade massor när jag var där och i alla storlekar.
  • Milliemolly
    Cashew skrev 2009-06-08 20:53:39 följande:
    Hejjag har tidigare tittat lite på OM men tyckt att det varit för mönstrat för min smak. har precis upptäckt märket Melmelli som jag bara älskar och tycker att det påminner om OM så jag har tittat lite närmre nu på deras kollektion och det finns en hel del snygga lite "neutralare" plagg också som jag är grymt sugen på men de är ju ganska så dyra tyvärr. är det någon som vet om de fortfarande finns i Gällstad eller om de finns någon annan outlet i närheten av Göteborg som säljer OM?
    Åh jag älskar både Melmelli och odd Molly! Finns en butik i ystad som säljer båda! Jag tänkte gifta mig i en Molly-klänning men det blev en Melmelli istället De har lite "renare" stil.

I morgon ska jag klämma på lite Mollysar då jag ska till storstan och klippa mig
  • Milliemolly
    Cashew skrev 2009-06-08 20:53:39 följande:
    Hejjag har tidigare tittat lite på OM men tyckt att det varit för mönstrat för min smak. har precis upptäckt märket Melmelli som jag bara älskar och tycker att det påminner om OM så jag har tittat lite närmre nu på deras kollektion och det finns en hel del snygga lite "neutralare" plagg också som jag är grymt sugen på men de är ju ganska så dyra tyvärr. är det någon som vet om de fortfarande finns i Gällstad eller om de finns någon annan outlet i närheten av Göteborg som säljer OM?
    Åh jag älskar både Melmelli och odd Molly! Finns en butik i ystad som säljer båda! Jag tänkte gifta mig i en Molly-klänning men det blev en Melmelli istället De har lite "renare" stil.

I morgon ska jag klämma på lite Mollysar då jag ska till storstan och klippa mig
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna