Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

God kväll!

Bina skrev 2009-08-11 19:35:24 följande:
    Jag är så ledsen.. jag är lurad... jag vet inte hur jag går vidare nu.. www.tradera.com/Ny-klanning-fran-market-Odd-M... kolla omdömena.. Anledningen till att jag mitt pucko vågade handla var att det var bild i samma miljö som en jag tidigare handlat av på samma ort. Jag trodde såklart att det var dottern i familjen som reggat sig.
    Förstår det Jäkla trista människor det finns.
    Jag var själv nära att ta den på köp nu men blev så osäker på storleken och det var ju tur. {#lang_emotions_undecided}  Jag antar att man polisanmäler. Har inte Tradera något info om det?
  • Duntoffla
    Mamma till N o N skrev 2009-08-11 19:51:18 följande:
    Jaha..... Då har jag köpt en fake tunika på Tradera. Är sååååååå ledsen...... Det fattas korsstygn och den är helt annorlunda i sömmarna mot den äkta 390:an.... Ska försöka ta lite bilder som jag kan lägga in på min sida om en liten stund. Till er som har en äkta 390 4 Continent x-stitch, hur ser mynten på ärmarna ut? Mina har fjärilar och "Love you" med blommor.....
    Vad tråkigt!

Känns som om nästan allt är misstänkta kopior nu.
    malinoski skrev 2009-08-11 20:07:45 följande:
    Hej! Håller på och läser ikapp i forumet efter att varit utan Internet en vecka. Vet inte om ni redan har kommit fram till någonting ang molly4you, men jag hittade hemsidan: molly4you.com. Den verkar skum tycker jag. Många av plaggen är de som ofta finns som kopior - och en av bilderna de använder är ett var MINA eget tagna som jag har använt på Tradera. Varför skulle en seriös butik använda bilder från Tradera?? Varningsflagga tycker jag!
    Får bara upp en slags registeringssida
  • Duntoffla

Fick hem pleated denim-kjolen idag från snälla Sylt här. Den är ju helt fantastiskt skön. Inte alls som min andra stela jeanskjol. Imorgon blir det nog den och min cupcake longtop om vädret tilllåter

• Duntoffla
    Skrutteruttan skrev 2009-08-11 21:45:27 följande:
    Åh vilket ståhej det är här i tråden....Med tanke på allt snack om kopior skulle jag INTE köpa en OM på Tradera...Inser ju att ens egna plagg kommer att bli svårsålda om man någon gång vill göra sig av med dem.... Jag längtar och väntar på nyheter i butikerna nu så man kan shoppa loss lite grann! Duntoffla: Fin den är jeanskjolen förresten! Vet någon om den finns i utländska webbutiker, svår att få tag i förstår jag...
    Ja, den finns i den butik som Sara Mia nämnde ovan. Jag mailade först och fick snabb kontakt men sen jag frågade om kjolen fanns i min storlek har jag inte hört ett knyst.

Tur att Sylt kunde hjälpa mig!
    Frusna flickan skrev 2009-08-11 21:45:59 följande:
    Jättesnygg! *vill ha
    Mabimao skrev 2009-08-11 21:46:26 följande:
    I lööööööve min....fin till allt.
    Ja, den känns väldigt användbar. Enkel men ändå lite nätt och rolig. Och himla mjuk och skön
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-11 22:18:12 följande:
    Fördelen är att h*n inte har massa auktioner ute och den andra auktionen är med ett beggat plagg. Vi får se var den slutar...

Säger go natt nu. Ska umgås lite med sambon
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-11 22:27:09 följande:
    Och bara många positva omdömen.. Det brukar jag gå på.
    Tyvärr vet man ju inte om det är kopior ändå. Folk kanske inte vet hur de ska se ut och är nöjda. Nåväl, jag ska fundera lite till.
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2009-08-12 19:08:38 följande:
    HJÄLP!!!! Sitter o äter glass med blåbär framför datorn och så spiller jag på på min lace snabb med fläcktvål o kallt vatten men går inte bort. Har vanish tvättmedel (vita flaskan, ej flåckborttagning). Kan man ta det tro elller hur få bort blåbär??
    Yes brukar funka. (använder dock mest Vanish gel) Har dock inte testat på just blåbär själv..
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna