Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

SooJuicy skrev 2009-08-03 22:47:10 följande:
    Vad tror ni om detta , kopior eller? www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
    Man blir onekligen lite misstänksam när samma säljare har många likadana plagg ute och inte är företagsreggad
    SooJuicy skrev 2009-08-03 22:50:21 följande:
    www.maritza.se/ ligger på götgatan, 70% är det nog där och wink i sturegallerian, vad är du ute efter?
    Jag är ute efter lite sköna cupcakes, Smock blouse, jeans, superpleated blouse, lovealot ,cardigan....
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2009-08-03 23:02:20 följande:
    och som vanligt kan man inte citera dig...

Jag var också rätt insnöad på mitt (lovelier knit) när jag var på Mathilde. I PK-huset kikade jag lite men inte så mycket på Biblioteksgatan. Det får kanske bli en liten tur dit så snart Traderapengarna rullat in.

Nä, Åhlens var urkasst tycker jag. Och varför ha det utspritt? *knäppt*
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-08-03 23:10:43 följande:
    Om OM butiken skall ha rea, brukar de starta blygsamt då? Eller 50% direkt? Ingen som vill vara ombud......... Har de mycket summer kvar?
    Tror att enligt Bambis blogg så startar de på 30% och sen ökar till 50%. Jag funderar hur 17 jag ska hinna dit? Undrar om jag kan klämma in en snabbvisit innan jag måste in till jobbet på onsdag eftermiddag{#lang_emotions_undecided}. Vad är du ute efter?
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2009-08-03 23:18:35 följande:
    Dun --> Kjolen är i strl 3. Annars har jag ca strl 30 i jeans eller typ 40 i byxor. I OM har jag allt från 0-3, väldigt skiftande. Hur är OM-jeansen. Känner mig lite sugen..... Verkar inte gå så bra på T, eller? Svårt med strl (igen) när man inte kan prova
    Får du för dig att du inte gillar den så vet du vad jag finns

jag har aldrig testat jeansen men tycker att de ser superfina ut. Vill ha vanliga denim och röda
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-08-03 23:39:34 följande:
    Frotté tunikan.....inte robe........blå, grön eller rosa stl 3. Och ja.......jag vill säkert ha mer men vet inte på rak arm.......
    Ok. Om jag ska dit så kommer jag nog tyvärr inte kunna lägga ut så mycket (är nästan pank efter regnig semester ) men om du vill att jag kollar och hinner föra över pengar innan så kollar jag självklart åt dig Inboxa i så fall!

Är som sagt osäker på om jag kommer att kunna klämma in det på onsdag men skulle så gärna vilja
    Sylt skrev 2009-08-03 23:40:26 följande:
    Haha, det kommer inte att hända *bälte+hängslen+tejp* Jag skulle vilja ha de lite smalare jeansen, denim, helst lite mörkare. Verkar finnas på rea i Sthlm?
    Haha
    Jag är ute efter de som är lite utsvängda nertill och har ett märke vid ena framfickan. (inte de som är trasiga) har sett dem på rea på några ställen men jeans vill man nästan prova. I alla fall om man som jag har en rejäl häck
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-08-04 14:00:51 följande:
    Duntoffla: Jag ringde OM och det fanns 1 i stl 3 kvar i rosa.......vi struntar i det. Chansen att få tag i den känns inte så stor. Tackar för erbjudandet dock.
    Så lite så!
  • Duntoffla
    Mamma2001 skrev 2009-08-04 20:49:10 följande:
    Dagens Molly ligger för övrigt uppe på min blogg nu
    Superfin! Är så sugen på en sån tunika. Skitsnygga!
    MinSeth skrev 2009-08-04 20:54:17 följande:
    Ni som har beställt från Shirtstory och Marengs, hur lång har leveranstiden varit? Jag är otåååååååålig!
    För mig tog det 3-4 dagar från Shirtstory
  • Duntoffla
    Mamma2001 skrev 2009-08-04 20:34:08 följande:
    Håller med om att Idyll Interiörs sidan är rätt så stökig! Dock tycker jag det funkat ursmidigt att beställa från dom, och tjejen jag har haft mailkontakt med har svarat på frågor väldigt snabbt och varit supertrevlig!
    Jag har inte beställt något men mailade och frågade lite och fick trevligt svar tillbaka
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna