Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Mabimao skrev 2009-08-02 21:55:42 följande:
    Skall man se till att bli validerad innan man handlar då kanske?
    Det måste man nästan. Annars blir det förseningar när man väl ska betala. Som sagt meckigt när man ska fixa sitt konto men sen funkar det rätt lätt. Enda nackdelen är att man sällan ser exakt när auktionerna avslutas. En del säljare avslutar när minstepris är uppnått andra en viss dag typ 21+5 vilket kan innebära kl 22.

Det som är bra är att så fort man lagt bud eller frågat något på en aktuella annonsen så får man ett mail så snart det har hänt något på sidan. det blir måååånga mail ibland

Sen är det skönt att supporten är snabba med att svara. Inte som T som ibland är ruskigt tröga trots att man har frågor som måste behandlas snabbt typ när folk snott ens bilder...
  • Duntoffla
    One skrev 2009-08-02 22:08:31 följande:
    Hör ni som vet: jag kanske är ute och cyklar men den här tunikan Mutter- går inte att länka- surt!!! , är den verkligen från -09?? Tidigare ja, men från nu i våras? Eller är det en vinterfärg? Gillar den men vet ej om den är äkta...någon som handlat av denna egyptiska drottning? Purple 4continent x-stitch handlar det om alltså.
    Jag kan tyvärr inte svara om själva klänningen men personligen blir jag lite misstänksam när en person (ej företag) har så många auktioner ute...
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-08-02 22:18:24 följande:
    Du menar säljare c....555 väl? Hon/Han har ju maaaaaaassor av kläder både från gamla och nya kollektioner i flera storlekar. Jag har mailat och frågat om det och fått svar att: hej..dom plagg som butiken har över från en del kollektion får vi in och säljer..dom är inte kopior... Om den är sommar -09 vet jag ej.
    har du köpt ngt plagg själv?
  • Duntoffla

Sitter här och velar om jag ska göra mig av med Lovelier kniten då den känns lite för stor. Eller bör man spara den om man av ngn anledning ökar i vikt ? Gillar ju färgen och så men en 1:a kanske sitter ännu bättre? *velig*

• Duntoffla

Nä, nu är det dags att säga go natt här.

Ska in och jobba imorgon. Sen är jag "jobbledig" resten av veckan men har nyinskolning på dagis.

Go natt tjejer!

• Duntoffla

God kväll!

Sonen nattad och jag har jobbat så nu är jag värd lite FL-tid Tyvärr måste jag in och jobba efter inskolningen på onsdag då det strulade ihop sig idag. Kul med semester...NOT!

En annan rolig sak är att jag idag har köpt en poplin frilled blouse. Hittade en på Blocket igår (blev först misstänksam att det kunde vara en kopia) men blev lugnad av säljaren då den inhandlats på Söder i stan. Tydligen hade många varit intresserade men ibland ska man väl ha tur.

Måste prova och se om den passar nu...

Sylt skrev 2009-08-03 16:37:48 följande:
    Har äntligen fått min efterlängtade jeanskjol - så fin. Kanske lite stor, men jag bara låtsas att jag är smaaal Jag har varit mollyfrälst i omgångar, inventerade lite och hittade mitt första plagg. En stickad tröja med ros-emblem. Hihi, det var ett tag sedan...
    Åh, jag är avis! Vill ha en jeanskjol men hittar bara småttestorlekar Var hittade du din?
    Sara Mia skrev 2009-08-03 17:44:05 följande:
    Idag var en riktig toppen Molly-dag. Först kom min sedan länge eftersökta och efterspanade (i Molly-mall) 630 frilled blouse sleeveless som Bina (Tack Bina!) hade sett i Barkarby. Sedan kom ett litet paket från Sid & Sally med två good t-shirts, en ljusgul och en mellanblå. Båda var klart snyggare i verkligheten än på bild. Det kommer att bli riktiga favoriter.
    Låter som en kalasbra dag!
  • Duntoffla
    Sommarbebben skrev 2009-08-03 21:01:55 följande:
    Siabellon, säg inte så, nu blir jag helt knäckt! Jag är alltid ute för sent känns det som. När kollektionen typ är över, då har jag vaknat till liv och insett vilka underbaringar jag inte kan klara mig utan, typ denna då. Ringde faktiskt OM butiken idag, och de hade inte heller några. Fick dock lite Rea-info - mer info finns i bloggen. Men du, kan vi inte slå våra kloka huvuden ihop, om vi hittar någon affär så kan vi väl tipsa varandra?
    Den infon låter himla trevlig
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2009-08-03 21:25:52 följande:
    Dun --> En webbutik i Finland med härliga namnet "Bimbo" *fniss*. Superservice, jag överförde pengar i torsdags hade den i lådan idag! Tyvärr har hon inga kvar. Det finns en på tradera nu (strl 2), tror helt klart att det hade räckt för mig (= generösa i sina strl)
    Haha...porrigt namn Har du en storlek 3 nu? Vad har du för strl i vanliga fall? Alltså 38/40/42/44?
    Kajsan skrev 2009-08-03 22:01:33 följande:
    Jo det fanns bara i strl 2, och två stycken kvar igår. I färgen Powder. Jag skulle också vilja gifta mig i en vit sån, var nästan påväg att köpa en av den anledningen, men det känns ju lite onödigt
    Hur är den i storlek? Jag verkar ju kunna ha lite alla möjliga storlekar i OM.
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2009-08-03 22:07:49 följande:
    Den är stor! Jag grämmer mig lite att jag inte köpte en 3;a istället för 4:a, jag hade lugnt kunnat ha 3:an.. Och jag är en 4a!
    Går det inte att hitta en 3:a någonstans då? Så kan du sälja 4:an. Vilken är din lokala butik? {#lang_emotions_innocent}
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2009-08-03 22:44:59 följande:
    Berrydressar fanns det fullt av på rea i alla färger på båda mathilde, wink, maritza, 50-60%?
    Var ligger Wink och Maritza? Har de ngt annat kul på rea?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna