• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Siabellon.. då kanske du skall ta tillbaka din secret button?... så slipper jag fundera..

• Bina

Wiiiieee min fina fina röda Crochet Lovely knit cardigan kom idag!!

• Bina
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-24 17:49:43 följande:
    Super, ni med superkoll på sjalen, vet ni ungefär hur mkt den kostar nu på rean?Den kostade väl typ 1700:- eller något sådant innan, eller? Skall nog ta och ringa Mathilde...
    jag gav 1295 för vit på rea.. grön var billigare..
  • Bina
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-24 18:23:09 följande:
    Bina Vad kul, bild önskas a.s.a.p., tack.... Var fick du tag på den någonstans då?
    Jajjamensan - finns redan i min blogg
    everydaymolly.blogspot.com/
  • Bina
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-24 18:23:09 följande:
    Bina Vad kul, bild önskas a.s.a.p., tack.... Var fick du tag på den någonstans då?
    Jag sökte den på min blogg och fick napp den vägen.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-24 19:58:57 följande:
    Meheeeeen - det är ju ingen Bina i den. Eller var det för varmt ?
    Eller så var Binan så rödgråten och svullen i ansiktet
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-24 20:55:34 följande:
    Vill du att jag ska säga att jag vill ha tillbaka den så gör jag det! Om det är okej med dig vill säga. Jag lider med dig, men se det så här. Du fick inte det där jobbet för att det alldeles snart kommer dyka upp ett som du är som klippt o skuren för. Allt har en mening serru! Kram
    *hjärta* vi hörs på annat håll..
  • Bina

Kajsan vad synd att den inte passade.. go for it girl!

• Bina
    annatje77 skrev 2009-06-24 21:39:22 följande:
    Åh va dryyyyygt. Hade beställt hatehate t-shirten i blush storlek 2 från Sid & Sally så får jag den i storlek 1....grrrr. Visst går den på, men den blir ju kort till mig som är lång. Blir att returnera. Jättetrist extraarbete. Ville ju så gärna ha den ju :(
    vad trist.. hoppas du får tag i rätt storlek.
  • Bina
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-24 22:18:11 följande:
    Kajsan, hoppas det löser sig för dig utan allt för mycket bråk! Man vill ju inte lägga energi på sådant precis! Jag har ett litet problem. Köpte en OM tunika på T. i en modell som jag aldrig sett innan, och jag har sett det mesta I Odd Mollys kollektioner sedan 2006... Säljaren som var nyreggad hade 0 i omdömen, men bort inte så långt bort, så jag tänkte avhämta tunikan för att undvika ev konstigheter... Fick ett mail som var en betalningsuppmaning från någon form av PayPal tjänst e.dyl, att jag skulle betala in till säljaren omg bla, bla, bla. Såg jättekymigt ut, inget vanligt vinnarmail om man säger så. Försökte då ringa det tfn nummer säljaren uppgivet i T.s info, och hamnar hos någon helt annan!!! Har nu utan framgång mailat flera gånger till säljaren, som inte svarar. Vad skall jag göra, vill ju inte sätta in pengarna när det känns så osäkert och det inte är en av OMs "mer officiella" tunikor precis...??? Funderar ev på att bara köra över och ringa på den uppgivna adressen, kan man göra så? Råd emotages tacksamt!
    Jag hade INTE betalat om det känts fel... maila personen och berätta att du märkte att de registrerat "fel" telefonnummer och därför inte går att kontakta. Säg också att du gärna vill mötas för att göra klart affären men att du givetvis tar dig till mötesplatsen/hem till säljaren.

Får du inget vettigt svar på detta är det förmodligen humbug alltihop... du får väldigt gärna inboxa mig länk till auktionen.

Hoppas det löser sig! *kram*
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna