• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • gambia90
    freemind skrev 2009-06-09 11:03:42 följande:
    Hon har verkligen INGEN service känsla. Jag beställde en blus där som jag letat länge efter och beställde samtigt en kofta. Fick efter två veckor (då hade jag hittat blusen på ett annat ställe) ett mail att blusen var slut i min storlek men att koftan fanns om jag ville ha den. Jag svarade att isåfall ville jag annulera hela ordern. Då ringde hon mig hem på kvällen och frågade varför? Jag svarade att hon tagit två veckor på sig att maila att blusen var slut i min storlek och att jag tyckte att det var dåligt och inte längre var intresserad att handla av henne... då blev hon jättesur och la på luren.
    va, är det sant??!! verkar inte vara så serviceminded!
  • Kajsan

Hon är ju inte det, jag fick ju extremt korta svar från henne också, enstaviga och med obegripliga innehåll-
    Det sjukaste var när hon skickade mejl med en rad som svar i rubriksfärltet, men när man öppnade mejlet var det tomt

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Puffig Pingla

Jag handlade därifrån härom veckan och fick snabb leverans och bra svar på mail oxå. Men jag kanske hade tur?

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-08 21:22:45 följande:
    Jag kollar min i stället. Jag är 1.72 (men storbystad). Min livealot hamnar ca 1 dm under naveln på mig. På en tunnare person skulle jag väl tippa att den går ner till jeansfickorna Men den är kort i modellen. Den är grymt snygg om man har en Spoiler underklänning under. Eller sin grå otroooooligt snygga embroidered underdress under .
    svar på tal - tack för att du kollade!
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-09 10:34:23 följande:
    Fick tillbaka tröjan fr OddMollys kontor i dag och den är äkta! SKönt! Fast den luktar inte som de andra plaggen men det är väl som säljaren sa att den tagit doft av nåt annat plagg i butiken. Kontaktpersonen på OM sa dock att det är helt emot deras General Terms & Condtions att butiker lägger ut plagg på auktionssiter men är nog himla svårt för dem att komma åt sånt. ja ja, nu till det näst bästa: jag fick lite presenter som tack för att jag bryr mig! En tvål och en dvd (vet itne vad det är men det ser ut att vara fr när 2009 kollektionen hade premiär) KUL!!
    WOHOOO härligt! superglad för din skull!!!
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-09 10:46:37 följande:
    Siabellon: Så skönt att den var äkta! Schysst av OM att skicka med en liten gåva, tvålen är ju så fin! Dock är det intressant att det är emot deras policy att företag säljer på ex Tradera. Det innebär ju att det som är nytt många gånger kan vara kopior.
    Eller så är det så att företagen chansar, det tror jag iaf.. jag köpte en ny vara och den kom med fint guldpapper och fin klisterlapp som fäste.. jag har _väldigt_ svårt att tro att man lägger ner energin så till den milda grad om man säljer kopior, det kändes som om det var ett företag. (jag har ju adressen så det måste kollas upp såklart )
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-09 11:07:42 följande:
    Ring huvudkontoret och berätta vilket bemötande du fått. Och, nej, du vill inte ha en trasig kofta - inte för 2000 kr! Otroligt kasst, där kommer jag inte att handla!
    Jag håller med här - det verkar som om det hänt något med henne... att det är problem. (jag har talat med henne i telefon för några månader sedan och då flöt det toppen)

Att hon inte erbjuder en ny kofta beror förmodligen på att hon kanske ej får ersättning av OM för den gamla utan det finns en policy att laga varorna. (?)
  • Bina

Jaha - här babblar jag ensam förstår jag

• Stargirl
    Bina skrev 2009-06-09 16:53:25 följande:
    Jag håller med här - det verkar som om det hänt något med henne... att det är problem. (jag har talat med henne i telefon för några månader sedan och då flöt det toppen)Att hon inte erbjuder en ny kofta beror förmodligen på att hon kanske ej får ersättning av OM för den gamla utan det finns en policy att laga varorna. (?)
    Jag hade ett hål i en jacka jag köpte och butiken erbjöd mig att lämna den till skräddaren för att få den lagad och få det jag lat ut betalat av butiken (och antagligen OM)
    Min syrra sydde ihop lilla hålet.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Siabellon
    Bina skrev 2009-06-09 16:54:06 följande:
    Jaha - här babblar jag ensam förstår jag
    Vi andra är ute i solen och njuter!

Fick min frottéhood idag. Fick hämta den på Posten med rek. Trodde jag inte faktiskt. inslagningen var väl inte den bästa. ytterst ett lite "fetare" presentpapper o så silkespapper inne. inte mycket att hurra för men det var helt o fint iaf.

måste nog beställa en i velour också, eller en frotté i gränt eller turkos. Precis min smak på plagg! Love it!

såg ni Bambis köp - o sälj föresten? kanske jag ska sälja min cupcake chalk i 3 trots att det bär mig emot(den är så stooor)o försöka byta min Secret button dress till vit eller blå. har ni funderat på köp o sälj där?
    tror det kan bli bra!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna