• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Kajsan skrev 2009-06-09 21:54:37 följande:
    Din storlek fanns inte ändå, så du gjorde ingen dålig affär
    Kan du övertyga min man? (nej han tittade faktiskt på den och gillade vad han såg.. och utbrast - ja vi konkar ju inte på grund av en klänning) undrar om han menar att jag borde sluta shoppa nu när jag köpt den?
  • ÖNadja

hallå i tråden!

behöver lite storlekshjälp..

Ja äger inget Odd molly plagg än, men oj vad dom är sjukt snygga!
    Skulle vilja ramla över nåt plagg billigt, men har ju ingen aning om vilken storlek man i sånna fall ska ta.

Ja har i "vanliga" kläder stl 40/42, men över bysten klarar ja mej med 38...vilken storlek borde ja ta i sånna fall? 3?

tips på nån bra rea..? =)

• Bina
    ÖNadja skrev 2009-06-09 22:11:28 följande:
    hallå i tråden! behöver lite storlekshjälp.. Ja äger inget Odd molly plagg än, men oj vad dom är sjukt snygga! Skulle vilja ramla över nåt plagg billigt, men har ju ingen aning om vilken storlek man i sånna fall ska ta. Ja har i "vanliga" kläder stl 40/42, men över bysten klarar ja mej med 38...vilken storlek borde ja ta i sånna fall? 3? tips på nån bra rea..? =)
    Hej! Jag skulle säga 2-3 med betoning på 2.. de är lite olika i storlekar beroende på modell så det bästa är om du har möjlighet att prova alternativt hojta här och fråga om just det plagg du är intresserad av så finns det oftast någon härinne som har det och kan säga några ord.

Reor.. om du backar lite bakåt så finns det tips. Lycka till men akta dig - det är lätt att bli beroende
  • ÖNadja
    Bina skrev 2009-06-09 22:16:32 följande:
    Hej! Jag skulle säga 2-3 med betoning på 2.. de är lite olika i storlekar beroende på modell så det bästa är om du har möjlighet att prova alternativt hojta här och fråga om just det plagg du är intresserad av så finns det oftast någon härinne som har det och kan säga några ord. Reor.. om du backar lite bakåt så finns det tips. Lycka till men akta dig - det är lätt att bli beroende
    tusen tack! ska genast kika bakåt i tråden!

ja sitter ju å trånar efter deras klänningar och tunikor..nån dag Måste ja bara ha iaf ett plagg! =)
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-09 22:16:32 följande:
    Hej! Jag skulle säga 2-3 med betoning på 2.. de är lite olika i storlekar beroende på modell så det bästa är om du har möjlighet att prova alternativt hojta här och fråga om just det plagg du är intresserad av så finns det oftast någon härinne som har det och kan säga några ord. Reor.. om du backar lite bakåt så finns det tips. Lycka till men akta dig - det är lätt att bli beroende
    Beroende - No kidding! Jag föll ner i träsket på bara några veckor. Ibland är det skönt att vara lite förstor för vissa av plaggen. Blir liksom billigare då.
  • Audrey Will

Håller med om att Berrydressen är underbar. Såg den i nutik för ett litet tag sen och den är verkligen vacker.
    Jag är även väldigt sugen på denna:

oddmolly.com/collections/summer09

Men oj vad dyr den är, brukar ligga runt 2.200 har jag för mig. Saftig för ett linne!

• Audrey Will

Ah - gick inte att länka. Letar annan länk...

• Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-09 22:21:56 följande:
    Ah - gick inte att länka. Letar annan länk...
    mm de påminner om varandra - jag vet vilken du menar men leta gärna länk åt andra. Det enda jag hakar upp mig på med den är att den är lite intagen en bit ner och det är lätt att det ser ut som om man har mer fluff-fluff än man har B-)
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-09 22:20:09 följande:
    Beroende - No kidding! Jag föll ner i träsket på bara några veckor. Ibland är det skönt att vara lite förstor för vissa av plaggen. Blir liksom billigare då.
    Mm men då finns alltid en annan godbit.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna