• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla

Bina din lilla morrhoppa!!!!  Du har köpt en Berry!!!!!!!! Är grön av avund! Fullkomligt storknar av avund. {#lang_emotions_djavulsk}

• Bina
    Bambiblogg skrev 2009-06-09 21:05:25 följande:
    Bina: Jag såg på din blogg att du hade köpt en Berry. Är den stor i storleken?
    Ja den ser jag som rymlig sitter lite lösare än Light cotton embroidered - Summer of 2007 - Love smockblouse i samma storlek.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-09 21:13:18 följande:
    Bina din lilla morrhoppa!!!!  Du har köpt en Berry!!!!!!!! Är grön av avund! Fullkomligt storknar av avund.
    livebilder kommer till helgen *kär*
  • Bambiblogg

Bina: Så du säger att man skulle kunna ta en storlek mindre? Men du tog din vanliga storlek?

• Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-09 21:25:16 följande:
    livebilder kommer till helgen *kär*
    Hmmmmm.... skattepengarna kom idag... *klurar* Paris med maken el en Berry??? Undrar om man kan lura maken att om jag ska med till Paris så behöver jag en Berry för att passa in där?

(han ska på tjänsteresa dit och tycker att hans snåla, lata fru borde följa med)
  • Bina
    Bambiblogg skrev 2009-06-09 21:26:53 följande:
    Bina: Så du säger att man skulle kunna ta en storlek mindre? Men du tog din vanliga storlek?
    Mjae.. den är rymlig till normal i sin storlek men jag tror inte jag hade kunnat ha storleken mindre men så är jag en stl 4-3:a med betoning på 4:a och 4:a på Berry dress. Påminner om Commatop i storlek och modellen med sin brodyr runt livet. (går det att bli något klokare tro?)
  • Kajsan

Jag klämde på en Berrydress idag till 20% men jag höll mig, mest för att det inte fanns min storlek

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Bambiblogg
    Kajsan skrev 2009-06-09 21:39:57 följande:
    Jag klämde på en Berrydress idag till 20% men jag höll mig, mest för att det inte fanns min storlek
    Åh, vart fanns den med 20% rabbatt???
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna