• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-08 22:07:29 följande:
    Åh, jag såg overallen någonstans på webben idag. Den var på rea oxå Vilken strl är du ute efter om jag skulle snubbla på den igen?Har minne som en guppi så jag kan inte komma på var jag såg den men det kommer nog tillbaka. Garvade iaf åt tanken på mig själv i en sådan; mer Inga Gill än Agnetha
    Inga Gill! Hahaha!! Varför är det så lätt att föreställa sig henne i den? (stör mig lite)

Jag är isf ute efter 3:a tror jag.. almost black. Hittar bara rosa på Bubbleroom. Kunde svurit på att Sid and Sally hade den svarta för ett par dagar sen. Ja snälla hojta om du ser den!
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-08 22:07:29 följande:
    Åh, jag såg overallen någonstans på webben idag. Den var på rea oxå Vilken strl är du ute efter om jag skulle snubbla på den igen? Har minne som en guppi så jag kan inte komma på var jag såg den men det kommer nog tillbaka. Garvade iaf åt tanken på mig själv i en sådan; mer Inga Gill än Agnetha
    Agnetha på rea???var??? det är min lilla hemliga dröm att köpa den! helst i rosa men svart skulle funka
  • Smultronbullen
    Pokergirl skrev 2009-06-08 22:11:18 följande:
    Jag skulle nog reklamera den då det låter som ett måndagsexemplar. Vilken färg och strl är du ute efter?
    Almost black storlek 2. Ja, jag skcikar nog tillbaka de, det känns lite jobbigt bara att ligga ute med så mycket pengar medans den går genom posten :)
  • Pokergirl
    Smultronbullen skrev 2009-06-08 22:19:48 följande:
    Almost black storlek 2. Ja, jag skcikar nog tillbaka de, det känns lite jobbigt bara att ligga ute med så mycket pengar medans den går genom posten :)
    Den finns här i Umeå, om du vill få den skickad till dig. Fanns iallafall förra veckan på Dixi, kan kika imorgon om den finns kvar om du vill.
  • Siabellon

Fick tillbaka tröjan fr OddMollys kontor i dag och den är äkta! SKönt! Fast den luktar inte som de andra plaggen men det är väl som säljaren sa att den tagit doft av nåt annat plagg i butiken.

Kontaktpersonen på OM sa dock att det är helt emot deras General Terms & Condtions att butiker lägger ut plagg på auktionssiter men är nog himla svårt för dem att komma åt sånt.

ja ja, nu till det näst bästa: jag fick lite presenter som tack för att jag bryr mig! En tvål och en dvd (vet itne vad det är men det ser ut att vara fr när 2009 kollektionen hade premiär)

KUL!!

• Pokergirl

Siabellon: Så skönt att den var äkta! Schysst av OM att skicka med en liten gåva, tvålen är ju så fin! Dock är det intressant att det är emot deras policy att företag säljer på ex Tradera. Det innebär ju att det som är nytt många gånger kan vara kopior.

• Smultronbullen
    Pokergirl skrev 2009-06-08 22:24:25 följande:
    Den finns här i Umeå, om du vill få den skickad till dig. Fanns iallafall förra veckan på Dixi, kan kika imorgon om den finns kvar om du vill.
    Jätteschysst verkligen men hon vägrar ta tillbaka den utan jag måste gå till en sömmerska, enligt henne det enda alternativet. Otroligt tråkig och otrevlig ton, extremt kortstaviga mail. Jag tänker inte handla där mer.

Jag kan alltså inte köpa någon ny så länge jag har den gamla. Så himla irriterande! Hon kunde erbjudit en annan färg eller en rabatt eller vad som helst för att visa lite service. Hon avslutade sitt sista mail med "Vill du inte ha koftan eller??????". Kul inställning.
  • freemind
    Smultronbullen skrev 2009-06-09 10:49:19 följande:
    Jätteschysst verkligen men hon vägrar ta tillbaka den utan jag måste gå till en sömmerska, enligt henne det enda alternativet. Otroligt tråkig och otrevlig ton, extremt kortstaviga mail. Jag tänker inte handla där mer.Jag kan alltså inte köpa någon ny så länge jag har den gamla. Så himla irriterande! Hon kunde erbjudit en annan färg eller en rabatt eller vad som helst för att visa lite service. Hon avslutade sitt sista mail med "Vill du inte ha koftan eller??????". Kul inställning.
    Hon har verkligen INGEN service känsla. Jag beställde en blus där som jag letat länge efter och beställde samtigt en kofta. Fick efter två veckor (då hade jag hittat blusen på ett annat ställe) ett mail att blusen var slut i min storlek men att koftan fanns om jag ville ha den. Jag svarade att isåfall ville jag annulera hela ordern. Då ringde hon mig hem på kvällen och frågade varför? Jag svarade att hon tagit två veckor på sig att maila att blusen var slut i min storlek och att jag tyckte att det var dåligt och inte längre var intresserad att handla av henne... då blev hon jättesur och la på luren.
  • Pokergirl
    Smultronbullen skrev 2009-06-09 10:49:19 följande:
    Jätteschysst verkligen men hon vägrar ta tillbaka den utan jag måste gå till en sömmerska, enligt henne det enda alternativet. Otroligt tråkig och otrevlig ton, extremt kortstaviga mail. Jag tänker inte handla där mer.Jag kan alltså inte köpa någon ny så länge jag har den gamla. Så himla irriterande! Hon kunde erbjudit en annan färg eller en rabatt eller vad som helst för att visa lite service. Hon avslutade sitt sista mail med "Vill du inte ha koftan eller??????". Kul inställning.
    Ring huvudkontoret och berätta vilket bemötande du fått. Och, nej, du vill inte ha en trasig kofta - inte för 2000 kr! Otroligt kasst, där kommer jag inte att handla!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna