Inlägg från: NewYorker |Visa alla inlägg
  • NewYorker

Odd Molly tråd för oss inbitna

SooJuicy skrev 2009-07-12 19:10:04 följande:
    Snacka om bra reklam!!!
  • NewYorker
    Milliemolly skrev 2009-07-12 19:38:12 följande:
    www.marengs.com/pointelle-215-p-963.html...Åh de hade bara detta i strl 4 på Marengs Någon som vet var det finns i strl 1-2?
    Åhléns har massor, i grått, rosa och vitt. Några även i blått.

Jag har f ö shoppat Native shirten nu, antog att ni var trötta på mitt tjat så jag slog till.

• NewYorker

Åhléns = Åhléns City i Stockholm.
    Det finns ju fler.

Sorry.

• NewYorker

Min nya craving -

Field of Lace i vitt, storlek 3. Någon som vet var den finns?

MUST HAVE!

• NewYorker
    freemind skrev 2009-07-13 13:06:54 följande:
    Den köpte jag ju på Mathilde i torsdags :)Har du kollat där?Den är min nya favorit!
    Jag har ju varit där tusen gånger, varför har jag inte köpt den där?!
    Det var när jag såg den i din blogg (under den gröna lovely kniten) jag insåg att jag måste ha den!!!
    Såååå fin!

Tack!
  • NewYorker
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 17:02:08 följande:
    Dra in på Biblioteksgatan då. Där har de både koftan och fields of Lace (dock en mindre sen den lokala shopaholic-pinglan drog förbi).
    Villvillvill, men har ingen möäjlighet att komma förbi där idag eller imorgon. Någon somär i stan som kan tänka sig att slinka förbi? För över pengar pronto, givetvis.

***suktar****
  • NewYorker

Är det någon som vet hur Temptation Tank (den korta) är i storlek? Är sugen på att köpa från butikcha.dk ... de har ju rea och billig frakt!

****köpsugen****

• NewYorker

Gjorde precis en plastic burnout på shirtstory.eu. Skulle kunnat handla mycket mer på både rea och i outleten, men fick hedja mig ...

Shoppade dock en vit bubbles dress för 69 euro, en chalk tenfold knit för 89 euro och en kulti bag i grönt för 79 euro ...

Någon frakt blebv inte jag heller debiterad ...

Yippieeee!!!

• NewYorker
    Mabimao skrev 2009-07-14 01:15:19 följande:
    HJÄLP!!!!!!!!Jag har precis, utan att fatta ett ord tyska, beställt två linnen, en 4 Continent X-Stitch Dress Bronze och en Makeout Blouse Dark Pink för drygt 2100 kr.Va? Tunikan för 770 kr!!! FYND! (den var på outlet.)Linnena 319 kr och blusen 759(om jag tar 1 Euro gånger 11 kr.)Det har dragits från kontot men ingen frakt. Undrar om frakt försvinner om ordern överstiger viss summa.JAG SKULLE JU INTE HANDLA MER NU!!!!!!!!!!Känns som om detta kan gå hur som helst. Vet knappt vad jag fyllt i.Men om plaggen inte passar tror jag som sagt att andra hands marknaden tar hand om dessa plagg.Nu skall jag försöka sova. Godnatt!!!!
    Ååååh, den där 4 continent i bronze har jag sökt efter hur länge som helst. Den dyker aldrig upp på T, och shirtstory hade den bara i en 2a, och jag behöver en 3a ...

Lyllos dig!

Fast jag lyckades ju tröstshoppa lite annat ...
  • NewYorker
    Skrutteruttan skrev 2009-07-14 18:26:44 följande:
    Jag vågade inte dra upp dragkedjan när klänningen var på, min man lirkade och lirkade men till slut bestämde jag mig för att inte använda den...drar hela klänningen över huvudet istället...Idag kom mina kläder från tintinstyle..bilder i bildtråden...Vad tycker ni?
    Oj, vad snyggt! Du skulle bergis vara jättefin även i Native och Indy ...

Jag väntar ivrigt på att min Native skall anlända med posten - har slagit upp ett litet läger vid brevlådan, faktiskt, eftersom jag väntar på inte mindre än SEX Odd Molly-plagg!!!

Hurra!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna