-
Ja, det blir väl så - jag bara känner att jag måste ha den ...Stargirl skrev 2009-08-13 18:15:35 följande:Men den har jag tänkt att köpa för att ha hemma. Inte på jobbet -
Jag har inte plus så jag kan inte lägga in bilder, men jag köpteDuntoffla skrev 2009-08-13 18:17:19 följande:Jättefin! Kan tänka mig att den är snygg på. Jag är sugen på den blå Check me out tunikan. Är ju lite liknande.KLänningen ser mysig ut men inte ens på mitt jobb skulle det nog funka att gå i plysch om dagarna.Vad köpte du mer? Du får visa i BT sen
#327 light cotton embroidered i cherry
#889 lovelove tanks, en i vitt och en i almost black
#890 good vee tee i blossom (som cherry)
#016 check me blouse i rose
#021 T88 button down i rose
#022 T88 smock i vitt
Linnena/tanksen blev jag helt kär i, de är ganska långa, vilket jag gillar.
Och t-shirten (vee tee) -r i lite kraftigare bomull än vinterns t-shirts, det gillar jag.
Och så, ja T88 smock och T88 button down, säger bara wow.
Och 327an var ju liksom given ... -
Kikade på den, fiiiiin! Den skulle vara så fin ihop med plyschklänningen, wink wink ...Stargirl skrev 2009-08-13 18:24:55 följande:Weeee......jag velade mellan en ny väska eller massor av nya OM....men väskan vann. Denna gången -
Ja, den är framplockad!!!malinoski skrev 2009-08-13 18:57:23 följande:Någon som varit inne i OM butiken idag?Såg ni om de hade hunnit hänga fram Check me tunic än?Igår när jag var där hade de bara hängt upp blusen än.Hur har det gått för er andra som skulle ringa OM butiken om godingar idag? Hit and Run och Berry Dress? -
Tyvärr, tänkte inte på det.malinoski skrev 2009-08-13 19:16:13 följande:tack, då ska jag försöka hinna dit i morgon! :)såg du något pris??Storleken är densamma som på mina 327or från tidigare kollektioner. Samma material som vårens.Innerjoin skrev 2009-08-13 19:25:55 följande:Hur är 327:an i strl denna kollektion? Jag har ju en grön från Sovereign och den är jättestor......Vilken strl har du köpt? Kanske kunde få något mått.... -
Försöker få lite ordning bland mina mollysar ... Vem var det som hade gjort en lista över alla kollektionerna med namn och år?
Jag skulle bli jätteglad om någon kunde hjälpa mig med en länk ...
-
Tuen tack för hjälp med kollektionerna!!!
Fall -09 heter väl "letting my heart do the thinking", eller hur?
Jackan är ganka liten i storlek, vill jag minnas. Jaghar inte heller sett den på bild, men även madsogmille.dk har lagt upp den, fast med bilder på blå jacka.Audrey Will skrev 2009-08-13 23:51:10 följande:Hur är den i storlek förresten?
Svårt att välja, men jag tor jag ska försöka få tag i en almost black ... -
Antar att du menar #100, Oddy Molly loves me?pepparkakan skrev 2009-08-14 08:49:16 följande:Hur är popolin smock blouse i strl. Är den kort i livet liksom? Når den ner till höften? Gravidvarning?
Den är ganska normal i storlek, når straxt nedanför midjan och eftersom du knyter med ett band i ryggen är det ingen gravidvarning, tycker jag.
Det är en av mina mest älskade mollysar, så snygg till allt. -
Frusna flickan skrev 2009-08-14 10:04:42 följande:
Jaj aghåller med, Dne är super. Dock vill jag tillägga ang storlek att på denna har jag som har 2-3 måste ha stl 3 pga att texten hamnar på brösten annars så om man har stor byst ska man inte ha den mindre storleken. Övrigt räcker 2:an tll gott och väl men 3:an ser bättre ut då den lksom blir lite längre.Jag har en fråga angående den nya smockskjortan. Du köpte väl den? Det är ju så mycket smock på den- ända ut till armhålan va? Fiinns det risk att knapparna glipar isär då tror du?Jag älskar smockskjortan men när jag vintras beställde en rutig flanellskjorta med smock framtill (3/4-ärm också - hoppas du förstår vlken jag minns ej nr) då ville lksom knapparna glipa lite trots att skjortan var stor, den satt liksom inte tajt.. Jag fick skicka tillbaka..Det är inte kul att ha stor byst Vissa modeller måste jag avstå ifrån pga det och jag hoppas verkligen att så inte blir fallet med den nya smockskjortan. Hör ni, vlken av färgerna tycker ni är snyggast?Ja, smocken är väldigt bred på denna. Men blusen är så välsydd, så jag tror inte knapparna kommer att glipa. Snarare tycker jag att smocken gör blusen väldigt följsam.
Assnygg, helt enkelt! -
Fler kollektionsfrågor - vinter 2008 heter ju Maestress Selectif.
Om våren 2009 heter Color Superiore, vad hette då sommarkollektionen?
Var det inte en kollektion som hette "Heart Glue"? -
Jag har för mig att någon efterlyste en lila Lovely Knit i tl 4. Den finns hos fashion-secrets.com (i alla storlekar).
-
www.tradera.com/Odd-Molly-Frill-Dress-Tunic-almost-black-Stl-4--auktion_96958476
Någon som är ute efter denna skönhet, i svart, och vill spara 200 kr?! -
Glömde - naturligtvis är det inte min auktion!