Bina skrev 2009-07-23 21:53:36 följande:
wohooo tur du har internet även på landet så du kan lägga order
Ja, fast jag skulle ju åka till landet och vila både mig själv och plånboken ... Så blev det INTE!
Jag är helt kär i Fields of Lace, är så glad att jag fick tag i en (efter ett ångestfyllt sökande). Däremot snurrar jag rundor framför spegeln i min full embroidered smock, känner mig litegrann som ett tält i den ... Fast den är ju döfin, kan nog inte slita mig från den ...
Jag är impomerad över hur snabbt Deepfling och
Shrtstory.eu levererat. Tyvärr levererade shirtstory till ett utlämningsställe ganska långt härifrån (fattar inte varför), så jag har inte hunnit hämta ut ännu. Men snabbt gick det!
Juniform och Missgreta var också supersnabba, och tunikan från Missgreta var så fint och omsorgsfullt inslagen, jag blev alldeles lycklig!!!
Ang CountryDreams har jag handlat därifrån flera gånger och aldrig haft problem, men blir bestört över hur Kajan blivit bemött. Tintin har ockå funkat superbra, precis som Ajabajakids. SidandSally har jag ingen erfarenhet ifrån.
Mmmmmmmmmmmmmm ... nu hänger mina nya Mollysar på rad i garderoben, jag känner doften ända hit ut till vardagsrummet - så härligt!!!